Inlägg från: Anonym (Funkar inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Funkar inte)

No contact funkar det

Anonym (Sorg) skrev 2024-10-04 20:31:34 följande:
    No contact funkar det

Hej vill gärna höra om här finns någon som har prövat no contact för att få tillbaka sitt ex funkar det ? Hur länge ska man vänta innan man hör av sig när man är den som blivit dumpad ?

Det funkar inte. Nu var det iofs jag som dumpade, men jag fick inte tillbaks honom förrän jag verkligen försökte på allvar. Ignorera funkar inte, inte när man försöker signalera något via sociala medier, eller nån slags plan att han skall få reda på nåt via nån, och verkligen inte manifestera. Inget av det där funkar alls.

Man måste se till att ses, visa sig från sin bästa sida, vara förförisk som faaaan och ursäkta uttrycket men kn**** sönder honom så fort man kan. Det är vad som funkar. 
  • Anonym (Funkar inte)
    Anonym (Sorg) skrev 2024-10-04 21:21:38 följande:
    Så då ska jag alltså höra av mig och försöka träffa henne och visa mina bästa sidor då glömde seja att hon har blockerat mig på sociala medier och troligtvis även mitt nr men visst det finns ju alltid sett att kringgå det
    Nej det skall du inte. Jag missuppfattade ditt kön, därför skrev jag som jag skrev. Du skall naturligtvis inte göra så, utan försöka bearbeta mentalt och gå vidare.
  • Anonym (Funkar inte)
    Anonym (hmm) skrev 2024-10-04 21:55:44 följande:

O vad hade könet för betydelse menar du? 

Är du en sån som tänker, är det en flicka / kvinna så måste den ju vara oskyldig? Dvs totalt söndermanipulerad samt hycklare eller bara korkad? 

Det är en enorm skillnad på kvinnor och män vad gäller sådana saker ja. Förstår man inte det och varför det är så är man pantad.
    Anonym (Sorg) skrev 2024-10-04 22:15:53 följande:
    Jag är man
    Då skall du försöka komma över henne. Det är kört och hon vill inte ha med dig att göra. Tråkigt, men du måste respektera det.
  • Anonym (Funkar inte)
    Anonym (Sorg) skrev 2024-10-05 08:54:55 följande:
    Så bara för att jag är man så är det kört menar du ?
    Ja. Sorry, men det är det. Hade du vart kvinna hade det vart en annan sak, då hade det funnits en del grejer du kunde testa, men det är du inte.
Svar på tråden No contact funkar det