Inlägg från: Anonym (Jessica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessica)

Min drömtjej har en värdelös pojkvän, vad gör man?

Jag tänkte gå emot alla andra  i tråden och säga att: testa stöt på henne. Om du förlorar henne om några månader ändå, då är det värt chansen att ni KANSKE kan hitta till varandra. Bättre än förlora allt?

Men sedan kom du in på självmord, och den biten är viktigare att ta itur med än att få en flickvän. 

För om hon skulle lämna sin pojkvän just nu som är en looser, och gå över till dig, så skulle hon fortsätta med en annan looser som inte tar tag i sitt liv... 

Finns det saker du tycker om att göra på egen hand som inte innefattar att man måste ha flickvän? Skapa dig ett intressant liv, som sedan gör att en kvinna vill dela ditt intressanta liv med dig?

Du kanske målar bra, spelar musik, är duktig på schack, kyrkan kanske är något för dig, tja, sök saker som gör dig intressant, så kvinnorna kommer till dig...

Vet att det är svårt för killar (eller alla egentligen) att hitta någon, men intresseförening är alltid ett bra förslag för träffa folk...

• Anonym (Jessica)

Du har helt rätt, jag kan inte sätta mig in i hur det är att vara helt ensam, har aldrig varit det  har alltid haft många olika vänskapskskretsar, och har det blåst på en sida, har jag bara gått över till andra sidan... så jag lämnar just den diskussionen för den är säkert oerhört smärtsam, men jag förstår den inteHjärta

Om du fick fantisera fritt, HUR skulle du vilja träffa någon, hur skulle du bjuda ut henne, vad skulleni göra på första dejten?

Finns det något annat djur än katt som intresserar dig? Det finns hundar som är allergivänliga...?

Sedan, ta psykolog privat, visst det kostar skitmycket pengar, men vad ska du ha pengarna till om du ändå inte finns kvar? Bättre göra allt du kan för att må så bra som möjligt...

Svar på tråden Min drömtjej har en värdelös pojkvän, vad gör man?