Min drömtjej har en värdelös pojkvän, vad gör man?
Du övertänker. Du fantiserar och du drömmer.
Jag är precis lika dan som dig ts. Om inte värre. Men det räckte att läsa att du är precis som mig, (inte så social) medans hon är Supersocial. Du har tappat bort dig själv. Det skulle inte fungera i längden och du vet detta, så därför vill du projicera det hela på hennes partner istället. Dvs då är ingen bra människa i grunden och endast ett offer som du vill försöka framställa dig själv som. Va Genuin mot dig själv i första hand så finner du en väg. Kanske inte dröm vägen men en väg som får dig att kratta varje dag åtminstone. Dvs, mer än du någonsin kunnat begära.
Släpp tjejen och respektera att de har ett förhållande. Endast eett narcissistiskt svin tänker som du och vill agera mot det. Aspbergers brukar vara snälla individer förutom att de kan ljuga då, men du är ju rå. (O nej jag har inte det, men precis som du ligger över gränsen möjligtvis).
Sedan får du ju ta ansvar över dina egna känslor och vara i kontakt med dig själv. Du skulle ju inte få känslor för henne, så varför fick du det då? Vänta nu, du är alltså inte bättre än någon annan vanlig dödlig? Vem tror du att du är alltså.
O jo, jag är 100 ggr bättre än dig. Och jag har redan varit med 2 av dessa tjejer du endast har träffat på 1 utav. Och jag släppte dom för jag visste bättre. Du beter dig omogen och avundsjukt samt narcisstiskt.