Inlägg från: cutepenguin |Visa alla inlägg
  • cutepenguin

Analysera mina test!

HcG fördubblas varannan dag så att testa varje dag behöver du absolut inte göra, om ens alls. Jag tycker att det ser jättefint ut och min rekommendation till dig är att sluta testa och njuta av att du är gravid i stället. ❤️ Om något händer kan du inte styra det ändå. Men det är jättestarka och fina test du har där. Inte säkert testet kan bli starkare heller.

Hur starkt strecket är motsvarar heller inte alltid hur mycket HcG testet plockat upp. 

• cutepenguin
    Anonym (Gravid) skrev 2024-10-04 10:30:22 följande:
    Tack 🥹❤️
    Usch vad man håller på!! Men jag är så nojig, har ett MA i bagaget så vill så gärna att denna stannar kvar och kikar ut i slutet av maj. Hoppas hoppas!

Tack igen för ditt fina svar. 

Jag förstår dig HELT! Har också haft ett MA och blev sen gravid vid den här tiden förra året och fick mina tvillingar i maj. Testade ihjäl mig innan det var konstaterat MA så när jag plussade gång 2 bestämde jag mig för att bara ta digitala test som visade veckor med en veckas mellanrum. När jag fick att det stod Gravid 3+ slutade jag. Jag blev bara mer stressad av att testa konstant och det slutade ju ändå i ett MA, det går ju liksom inte att påverka ❤️ Så för min egen hälsas skull gjorde jag inte det gången efter (som gick hela vägen!!). 

All lycka till dig!! Håller tummarna 🥰

Svar på tråden Analysera mina test!