Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Idrottsförening som diskriminerar - får de göra så?

Jag tror att denna bias för unga män finns endast i ditt huvud. Det troligaste är ju faktiskt att de flesta som är intresserade av skytte är just unga män. Därav flertalet unga män på bilderna. Tycker inte att du bör slå på stora diskrimineringstrumman än.

• felicityporter

Vad tänker du om att det statiskt sett är vanligare att just unga män är med i en skytteklubb och därmed har större sannolikhet att synas på bilder på en hemsida? Tror du inte att du och din dotter skulle välkomnas till dem? Varför slår du på stora diskrimineringstrumman innan något äns hänt? Baserat på BILDER på deras hemsida?

• felicityporter
    Anonym (Krav) skrev 2024-10-04 02:54:54 följande:
    Bästa är väl om du går ditt och provar, tror dom kommer att bli jätteglada att du vill prova och de kommer nog att godkänna dig då de säkert vill ha fler kvinnor i klubben. 
    Exakt, har de få kvinnor i gruppen kommer de garanterat bara bli superglada av att två nya kvinnor söker sig dit och i princip välkomna dem med öppna armar. Förstår inte hur man kan bli sur i förväg innan man ens besökt klubben?
  • felicityporter
    Anonym (Tror inte jag skulle bli vald) skrev 2024-10-04 03:08:03 följande:

Jag läser vad ni skriver, och vi ska gå dit! Glad

Bra, gå dit! Jag är övertygad om att ni kommer bli positivt överraskade! ☺️
Svar på tråden Idrottsförening som diskriminerar - får de göra så?