Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Gängledare med på Åkessons bröllop

Och? Tar du personligen ansvar över allt dina vänners nys respektive pysslar med om dagarna?

• felicityporter
    Anonym (M) skrev 2024-10-02 22:24:52 följande:
    Är det bara kriminella du resonerar så om eller svarar du samma om det är en pedofil eller våldtäksman?
    Om min kompis blivit tillsammans med en pedofil eller våldtäktsman och jag inte känner till detta är det verkligen inte mitt fel! Jag gör inga background checks på mina vänner och bekantas respektive, det är inte min sak att döma mina bekantas val av pojkvänner.
  • felicityporter
    Anonym (M) skrev 2024-10-02 22:37:14 följande:

Fast nu handlar det om vänner vars kriminalitet man känner till. 

Och då tolkar jag ditt svar som att du tycker det är ok eftersom det inte är ditt ansvar eller fel. 

Jag bara säger att jag kommer verkligen inte göra en background check på alla mina gästers pojk-/flickvänner, det är helt orimligt i min värld.
  • felicityporter
    Anonym (Suck...) skrev 2024-10-02 22:43:36 följande:
    Tydligen ska man ha koll på allt.
    Jobbigt med lotteriskandalen, nu gäller det att hitta något opassande med SD.

Kanske var ngn på bröllopet som drog en lina kokain och då är väl brudparet ansvariga för det med.
    Haha, exakt! Jobbigt att vara ansvarig för allt som 500 gäster kan tänkas hitta på. 😆 Det känns onekligen som om någon letar efter fel?
Svar på tråden Gängledare med på Åkessons bröllop