• Bomfaderalan

Gör jag något fel?

Idag har jag varit riktigt kåt. Så när jag kom hem så försökte jag direkt att få en mysig stämning med min man. Vi har kramats, myst och på kvällen strulat. När vi la oss i sängen och jag la mig nära så sa han att han inte ville ikväll. Jag tänkte att jag kan ju fortsätta mysa och försöka igen om en stund, men även om han var hård och kysste mig passionerat så var det fortfarande ett nej. Fine, jag tar väl saken i egna händer. Så jag låg och stönade bredvid honom, han tittade lite intresserat ibland så efter ett tag frågade jag om han ville strula mer. Ja. Men när jag började kyssa mig neråt så var det fortfarande ett nej. 

Denna händelse kedja har hänt förr. Jag fattar inte vad som är felet. Ikväll kom jag till och med till insikt med att det har hänt i tidigare relationer. 

Är det någon som har tips och råd så tas det tacksamt emot.

• Svar på tråden Gör jag något fel?
  • Anonym (Kan ej sova)

Tagga ner ...gud så över känsligt många av er...

Ja han sägt. Nej det verkade inte som tjat om man frågade bara om han vill liga. Herregud! 

Ts ta inte åt dig ...din man säkert haft en kväll var inte kåt....hoppas du ha en bättre dag idag

• simpleMan
    Anonym (Kan ej sova) skrev 2024-10-02 08:27:09 följande:

Ja han sägt. Nej det verkade inte som tjat om man frågade bara om han vill liga. Herregud! 

Ts ta inte åt dig ...din man säkert haft en kväll var inte kåt....hoppas du ha en bättre dag idag

Hon försökte fler gånger fast han sa nej. Hon försökte gå ner o suga fast han sa nej.

Ska en kille få göra samma sak om hon säger nej och bara tycka folk överreagerar när han försöker förgripit sig på henne fast hon sagt nej?
  • Anonym (Kan ej sova)

Vi vet inte deras dynamik i deras förhållande ...

Säga ärligt nu killar hur många av er skulle inte uppskattar att ser er partner tillfredsställa sig själv....

Personligan tycker det är het som fan och skulle inte ha nån problem med min partner skulle försoka förföra mig aven öm jag var inte rikigt kåt!! Skulle känna mig som attraktiv åtminstone 

• NyfiknaAstrid92
    Anonym (Kan ej sova) skrev 2024-10-02 08:41:42 följande:

Säga ärligt nu killar hur många av er skulle inte uppskattar att ser er partner tillfredsställa sig själv....

Personligan tycker det är het som fan och skulle inte ha nån problem med min partner skulle försoka förföra mig aven öm jag var inte rikigt kåt!! Skulle känna mig som attraktiv åtminstone 

Av allt att döma så är du en okysst incel så jag förstår varför det låter som världens porrdröm för dig. Ett nej är alltid ett nej och då vill man heller inte bli indragen i sin respektives onanidröm.
  • Anonym (Kan ej sova)

Incel - gud, vax upp! Jag är gift med barn...

Ff tycker det är het dock. 

• NyfiknaAstrid92
    Anonym (Kan ej sova) skrev 2024-10-02 10:16:51 följande:

Incel - gud, vax upp! Jag är gift med barn...

Ff tycker det är het dock. 

Igj ugh grottmänniska ugh ugh, 60 iq jag heta "kan ej sova" ugh vill knulla nu ughauga
  • Anonym (Kan ej sova)

Aldrig sägt jagt jag vill knulla.  Då är väldigt barnsligt för någon kring 32 ...om jag nu ska anta du var född i 1992

• Anonym (Asker)

Du borde fråga mannen vid tillfälle, om det är okej för honom att du onanerar i sängen utan att han deltar. Så gjorde jag med min fru, och hon sa att hon inte ville det. Så då gör jag inte det.

Stopp - min kropp!

• Anonym (r)
    Anonym (Kan ej sova) skrev 2024-10-01 22:43:16 följande:

Inte alls respektlost....hon var inbjudande och han nekat ho. Tillfreds sina behöv med hopp av locka sin man...inget fel med detta!!! 

Ibland är oss man inte kåt det händer tar det inte personligt!!!

Anonym (Kan ej sova) skrev 2024-10-02 08:01:13 följande:

Aven om mannen var inte lika kåt gud vad härligt att ser sin partner tillfredsställa sig...

Hoppas att han uppskattar dig TS.

Anonym (Kan ej sova) skrev 2024-10-02 08:27:09 följande:

Dynamiken där han inte vill ha sex och hon försökte i princip tjata till sig det. Hade det varit ok att tokstöna bredvid honom vid det tillfället hade han joinat in, nu var det bara pinsamt och la ytterligare press på honom att faktiskt ligga. Vilket han sagt nej till.  Vad någon tycker är härligt när humöret är med är en helt annan sak. Man tillfredsställer sig inte i samma säng som ens partner i ett sånt skede.
    Kan vittna om många tjejer som har tagit illa vid sig när deras partner runkar bredvid dom under dessa omständigheter. Inget som lyft förhållandet.

Förföra dig när du sagt nej...

• Anonym (Kille)
    Anonym (r) skrev 2024-10-02 14:57:32 följande:
    Anonym (Kan ej sova) skrev 2024-10-02 08:01:13 följande:

Aven om mannen var inte lika kåt gud vad härligt att ser sin partner tillfredsställa sig...

Hoppas att han uppskattar dig TS.

Dynamiken där han inte vill ha sex och hon försökte i princip tjata till sig det. Hade det varit ok att tokstöna bredvid honom vid det tillfället hade han joinat in, nu var det bara pinsamt och la ytterligare press på honom att faktiskt ligga. Vilket han sagt nej till.  Vad någon tycker är härligt när humöret är med är en helt annan sak. Man tillfredsställer sig inte i samma säng som ens partner i ett sånt skede.
    Kan vittna om många tjejer som har tagit illa vid sig när deras partner runkar bredvid dom under dessa omständigheter. Inget som lyft förhållandet.

Förföra dig när du sagt nej...

Alla förhållanden är unika på sitt sätt. Min sambo har onnanerat bredvid mig när jag sov för att hon kände att hon behövde en orgasm. Inget jag bryr mig om. Och jag har inte fått orgasm men visst har man runkst lite medan hon sovit bredvid. Vilket hon vet om och bryr sig inte hon heller. 

Men vet att ett ex till mig hade vart förbannad om jag gjort samma. Så alla är då olika. 
  • Tukt

Om man inte motiverar varför man inte vill, utan enbart säger nej, så är det ganska sannolikt att det är något annat som ligger och skaver. Ofta att den ena parten varit svåråtkomlig lite för många gånger och därför känner sig avspisad. Då ges det igen.

• Anonym (Kille)
    Tukt skrev 2024-10-02 16:47:19 följande:

Om man inte motiverar varför man inte vill, utan enbart säger nej, så är det ganska sannolikt att det är något annat som ligger och skaver. Ofta att den ena parten varit svåråtkomlig lite för många gånger och därför känner sig avspisad. Då ges det igen.

Ska inte behöva en förklaring. Möjligtvis om det är nej i föera veckor men för en kväll nej. Ska kunna säga nej o sen är det bra!
  • Tukt
    Anonym (Kille) skrev 2024-10-02 17:00:17 följande:
    Ska inte behöva en förklaring. Möjligtvis om det är nej i föera veckor men för en kväll nej. Ska kunna säga nej o sen är det bra!
    Ja det blir ju en bra relation där man drar stenhårda linjer utan att berätta varför.  Inte prata, bara säga ja eller nej. *obs ironi*
  • Anonym (r)
    Anonym (Kille) skrev 2024-10-02 16:25:53 följande:
    Alla förhållanden är unika på sitt sätt. Min sambo har onnanerat bredvid mig när jag sov för att hon kände att hon behövde en orgasm. Inget jag bryr mig om. Och jag har inte fått orgasm men visst har man runkst lite medan hon sovit bredvid. Vilket hon vet om och bryr sig inte hon heller. 

Men vet att ett ex till mig hade vart förbannad om jag gjort samma. Så alla är då olika. 

Ja skrev jag något annat?

Det är inte svårt att prata med sin partner om det är ok. Just runkande bredvid andra som inte är med på det kan vara jättejobbigt och svårt att vara den som säger ifrån medans det sker.

Svar på tråden Gör jag något fel?