Gör jag något fel?
Aven om mannen var inte lika kåt gud vad härligt att ser sin partner tillfredsställa sig...
Hoppas att han uppskattar dig TS.
Vi vet inte deras dynamik i deras förhållande ...
Säga ärligt nu killar hur många av er skulle inte uppskattar att ser er partner tillfredsställa sig själv....
Personligan tycker det är het som fan och skulle inte ha nån problem med min partner skulle försoka förföra mig aven öm jag var inte rikigt kåt!! Skulle känna mig som attraktiv åtminstone
Dynamiken där han inte vill ha sex och hon försökte i princip tjata till sig det. Hade det varit ok att tokstöna bredvid honom vid det tillfället hade han joinat in, nu var det bara pinsamt och la ytterligare press på honom att faktiskt ligga. Vilket han sagt nej till. Vad någon tycker är härligt när humöret är med är en helt annan sak. Man tillfredsställer sig inte i samma säng som ens partner i ett sånt skede.
Kan vittna om många tjejer som har tagit illa vid sig när deras partner runkar bredvid dom under dessa omständigheter. Inget som lyft förhållandet.
Förföra dig när du sagt nej...
Men vet att ett ex till mig hade vart förbannad om jag gjort samma. Så alla är då olika.