Inlägg från: Anonym (Överdrifter) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Överdrifter)

Kvinnor som går i tights till vardags och som visar sin muff - genant?

Tycker att människors former syns även i vanliga slimfitbyxor med rumpa och höfter.

Och kvinnans sköte har dessutom en ganska blygsam och diskret form som knappt syns ändå 

Mycket värre med män i cykelbyxor isåfall. Där hela paketet buktar ut och ger illusionen av att mannen bajsat ner sig. Där kan man prata om en osmaklig syn.

• Anonym (Överdrifter)
    Anonym (?????) skrev 2024-10-01 14:10:08 följande:
    Det håller jag med om, men männen med de där cykelbyxorna är ju ute och cyklar. De går ju inte runt så i skolan, på jobbet, på stan, i affärer. Och gör trots allt någon det så är ju det väldigt smaklöst. 

Men jag tycker att man kan se konturerna av både rumpa och vulva väldigt tydligt på många kvinnor med tights. 
    Fast det är ju en ganska vanlig syn med bakdelar eftersom modet är sånt, även med vanliga jeans, så varför skulle detta vara not uppseendeväckande? Du ser värrre saker på reklampelare varje dag liksom.

Sen så finns det inte mycket att se på med kvinnors underliv då de inte har mer än typ en liten trekant. Varför väljer du att fokusera din blick på såna små detaljer ens?

Stirra in i folks privata delar är oartigt. Särskilt när dessa delar inte ens syns om man inte glor specifikt på dem då.
  • Anonym (Överdrifter)
    Anonym (?????) skrev 2024-10-01 14:19:14 följande:
    Alla kvinnor har ju olika utseende på sina underliv. På vissa syns knappt någon trekant alls när de har tights, på andra syns en fyllig trekant och springan i mitten. 

Känner folk sig bekväma med att gå runt så på stan, arbetet, skolan? Jag hade känt mig utblottad om jag gick runt så. 
    Äh, löjligt. Du ser deras delar eftersom du aktivt väljer att glo in där och närstudera. Lägg ner ditt eget creepiga beteende istället. Problemet ligger hos dig, inte i kvinnors klädsel.
  • Anonym (Överdrifter)
    Anonym (?????) skrev 2024-10-01 14:24:31 följande:
    En gång så ställde jag mig demonstrativt mitt emot en kvinna som stod klädd så, sedan stirrade jag nedåt mot hennes underliv med stora öppna ögon i kanske 5 sekunder, sedan gick jag snabbt vidare. 
    Vilket bara bevisar ytterligare min poäng om att du är ett creep. Kvinnor kommer inte att ändra sin klädsel bara för att vissa creeps startar anonyma gnälltrådar online om det hela.
  • Anonym (Överdrifter)
    Anonym (?????) skrev 2024-10-01 14:29:39 följande:
    Jag brukar inte stirra på det sättet, jag vet inte vad som flög i mig den gången. Men jag undrar varför folk väljer att klä sig så och om det inte känns blottande eller naket att gå runt så exponerat. 

Jag vill gärna veta hur de som går runt så tänker. För det är ganska många i Stockholm där jag bor. 
    Antagligen för att kvinnor generellt inte har sex och könsorgan på hjärnan, likt vissa andra. 

Det är förövrigt inget konstigt att vilja ha kläder som smickrar figuren. Även män har detta. Ja, män som tränar då och är måna om sin kropp och hälsa.
Svar på tråden Kvinnor som går i tights till vardags och som visar sin muff - genant?