BF Juli 2025
Hej! För oss som gjorde allt för att lyckas med en graviditet juni 2025, men tant röd valde komma iallafall..så det blir nya tag snart!
Startar en tråd om man vill följas åt att planera bf juli 2025 istället 😃
Hej! För oss som gjorde allt för att lyckas med en graviditet juni 2025, men tant röd valde komma iallafall..så det blir nya tag snart!
Startar en tråd om man vill följas åt att planera bf juli 2025 istället 😃
Åh spännande! Hur går det för alla? Själv ser det ut som att ägglossningen här blir någongång i nästa vecka.
Ni som vet när ni har ägglossning, kollar ni med äl-stickor eller ni vet/känner av när er ägglossning är? Och hur ofta har ni samlag runt ägglossning?
Kroppen verkar luras med mig..hela tiden tänkt att ägglossningen blir denna veckan. Men kanske har fel, blir kanske nästa vecka. Mensen är lite oregelbunden också så skulle inte förvåna mig.
Hur går det för er alla? Har ni ägglossat? När har ni BIM?😊
Är det bra att ha samlag typ varannan dag? Eller vad säger ni? Förra veckan blev var 3:e dag & nu kör vi på varannan.
Senaste cykeln blev varje dag i 1-2 veckors tid och då blev det ändå ingen graviditet. Kanske var för ofta? Att spermiekvalitén blir sämre? Hmm.
Är gärna med i denna tråd, har ägglossning idag så Bim blir runt den 22/10:)
Kul, jag följs gärna åt! Hade ägglossning igår, testade med ägglossningstest. Så bim är den 23e 🙂
Vi kör med ägglossningstest, känner av ägglossningen med men ofta gissar jag då fel med någon dag jämfört med testerna. Sex har vi minst varannan dag fram till någon dag efter ägglossning. Blir dock lite nojig av att satsen blir mindre och mindre närmare ägglossningen om vi har sex ofta men det ska ju inte spela någon roll om jag förstår det rätt..?
Hur gör ni när ni fått positivt test för ägglossning? Hur många dagar efteråt ser ni till att ha sex? Vi brukar vara lite less på sex vi det laget😅
Hejhej, jag är gärna med och följs åt!!😃
jag har en oregelbundel cykel mellan 26-30 dagar , men jag kan som tur känna min ägglossning och då va de 8-9 oktober som jag hade värkar osv, och bim enligt appen visar 22-23 oktober så inte mycket kvar nu 🥹
förra månaden hade jag alla slag gravid symptomer trodde 110% att jag va gravid men tant röd ville så gärna hälsa på även denna månad! men det är bara att ta nya tag.
Jag och mannen hade samlag ofta under äl veckan och runt äl och konstigt nog känner jag abolsut ingenting känns endast tomt, känns på ett sätt tråkigt att vänta utan riktigt och eller falska symptomer oxå 😅😅
men det ska bli spännande att få se om man ändå lyckats 🎈
Ja det är svårt det där när man vill så mycket och försöker känna efter. Ibland känns det som att kroppen luras med en.
Håller tummarna för dig!😊
Nä känner inte av något direkt. Har haft lite molvärk men det hade jag förra månaden också och då dök ju tant röd upp.. Försöker att inte tänka för mycket på det för jag är rädd att jag inbillar mig, men det är ju lättare sagt än gjort 😉
Min mens är lite oregelbunden. Men skulle gissa på någongång i slutet på nästa vecka.
Snart BIM för dig? Hur känns det?