Inlägg från: Anonym (Jonny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jonny)

Undrar hur många män som...

Nu blir jag avundsjuk. Jag har väldigt svårt att sluta utan att komma. Jag skulle så gärna vilja kunna göra det. Summan av hela älsket är ju så mycket mer och större än bara själva orgasmen.

Nackdelen vore att min fru helst bara vill ha sex en gång i veckan. Så om jag inte kommer då så måste jag vänta en hel vecka till innan vi älskar (och jag får komma).

• Anonym (Jonny)
    Anonym (Undrar om...) skrev 2024-10-01 15:50:35 följande:
    Det är det jag menar med sexlugn, att man inte känner sig pressad av att komma för det kan ta tid innan nästa tillfälle ges.
    Du menar kanske att jag inte borde känna mig stressad över att inte komma på ett par veckor. Hm... svårt för mig...
  • Anonym (Jonny)
    Tukt skrev 2024-10-01 17:37:30 följande:

Svårt att säga hur många. Men tror många av de problem som beskrivs i de här spalterna skulle försvinna om sex inte jämställdes med penetration och manlig utlösning.

"I did not have sex with that woman" sa Bill Clinton. Det han menade var att han inte hade haft penetrerande sex med henne. Att hon sög av honom (och han lekte med hennes mus?) det betraktade han inte som "sex". 

Som någon skrev här så finns det så mycket härligt erotiskt man kan göra tillsammans utan att ha penetrerande sex.
  • Anonym (Jonny)
    Nu blir jag avundsjuk. Jag har väldigt svårt att sluta utan att komma. Jag skulle så gärna vilja kunna göra det. Summan av hela älsket är ju så mycket mer och större än bara själva orgasmen.

Nackdelen vore att min fru helst bara vill ha sex en gång i veckan. Så om jag inte kommer då så måste jag vänta en hel vecka till innan vi älskar (och jag får komma).

New Dawn skrev 2024-10-08 10:27:27 följande:
    Vad är du avundsjuk på? Önskar du att du inte ville komma? Varför i så fall? 
    Ibland har jag svårt att komma, det känns tråkigt för frun när hon redan kommit. Kan ta en timme innan jag kommer, av egen aktivitet + hennes smeksex. Egentligen är det ju så skönt hela tiden, borde inte måsta komma...

Och, som jag skrev, så vill jag gärna ha utlösning. Om jag inte får det på den utvalda stunden i helgen så kan det dröja ytterligare en vecka innan jag får komma. Och det gör mig frustrerad.

Att onanera ensam under tiden funkar, men är ganska trist.
  • Anonym (Jonny)
    New Dawn skrev 2024-10-08 16:28:18 följande:
    Okej, jobbigt, men vad är det som gör att du inte kan komma då? 
    Bra fråga. Ibland kommer jag på tio minuter, ibland tar det en evighet. Jag hittar ingen bra förklaring.

Jag anar att jag behöver känna mig åtrådd av min kvinna, och att det är bra om det inte tar för lång tid. Att vara "medvetet närvarande" i älsket är också bra, alltså inte fantisera så mycket utan vara "i stunden".

Sen är jag faktiskt 70 år och borde väl rent biologiskt redan vara död, så jag är tacksam för att vi ännu kan ha så skönt ihop. 
  • Anonym (Jonny)
    New Dawn skrev 2024-10-08 19:09:24 följande:
    Okej. 
    Förr oss båda är det mer så att vi ibland inte har tillräcklig känsel/laddning och då väntar vi i stället.
    Känner du dig mer åtrådd när du kommer snabbare? 
    Ingen av oss skulle varken kunna, eller vilja, hålla på en timme, som du /ni. Heller då pausa och prova senare. 
    Bra tankar, ND. Det är klart att vi ibland borde gå upp och göra frukost och sen återvända till sängen. Men när min fru säger "frukost kanske" så triggas jag ännu mer och får orgasm strax.

Men jag lovar att försöka... Häftigt att behålla laddningen och återkomma lite senare. 

Nej, jag känner mig inte mer åtrådd när jag kommer snabbare, men nerverna kanske mattas ut, ungefär som när man kliar samma ställe för länge.
Svar på tråden Undrar hur många män som...