• Anonym (Undrar om...)

Undrar hur många män som...

Måste komma när de väl börjat ha sex? Tänker här penetrationssex.
    Själv har jag och sambo mycket myssex där ingen kommer. Utan vi trivs tätt ihop med mig i henne. Jag drivs inte av behöva komma utan njuter att sakta glida in och ut.

Kanske är det för att jag känner ett sexlugn....att jag vet att jag kommer få sex och komma när jag initierar det.

Hur är det för andra män...måste ni avsluta ngt som ni påbörjat.

• Svar på tråden Undrar hur många män som...
  • Dominant66

Är lika som du behöver verkligen ej ?avsluta? och ibland börjar jag inte ens utan tex tar hand om kvinnan med tunga och fingrar tills hon kommer. Sen e jag klar och behöver själv inte komma:)

• Anonym (Jonny)

Nu blir jag avundsjuk. Jag har väldigt svårt att sluta utan att komma. Jag skulle så gärna vilja kunna göra det. Summan av hela älsket är ju så mycket mer och större än bara själva orgasmen.

Nackdelen vore att min fru helst bara vill ha sex en gång i veckan. Så om jag inte kommer då så måste jag vänta en hel vecka till innan vi älskar (och jag får komma).

• Anonym (Undrar om...)
    Anonym (Jonny) skrev 2024-10-01 15:32:03 följande:

Nu blir jag avundsjuk. Jag har väldigt svårt att sluta utan att komma. Jag skulle så gärna vilja kunna göra det. Summan av hela älsket är ju så mycket mer och större än bara själva orgasmen.

Nackdelen vore att min fru helst bara vill ha sex en gång i veckan. Så om jag inte kommer då så måste jag vänta en hel vecka till innan vi älskar (och jag får komma).

Det är det jag menar med sexlugn, att man inte känner sig pressad av att komma för det kan ta tid innan nästa tillfälle ges.
  • Anonym (Jonny)
    Anonym (Undrar om...) skrev 2024-10-01 15:50:35 följande:
    Det är det jag menar med sexlugn, att man inte känner sig pressad av att komma för det kan ta tid innan nästa tillfälle ges.
    Du menar kanske att jag inte borde känna mig stressad över att inte komma på ett par veckor. Hm... svårt för mig...
  • Anonym (Sverker XVII)

När jag var yngre var det väldigt viktigt att få komma.

Nu när jag är äldre (47) spelar det mindre roll. Har gärna sex och hon får gärna komma och hon vill gärna att jag kommer men ibland blir det inte så av olika anledningar (hektisk vardag under veckorna).

• Tukt

Svårt att säga hur många. Men tror många av de problem som beskrivs i de här spalterna skulle försvinna om sex inte jämställdes med penetration och manlig utlösning.

• Anonym (Jonny)
    Tukt skrev 2024-10-01 17:37:30 följande:

Svårt att säga hur många. Men tror många av de problem som beskrivs i de här spalterna skulle försvinna om sex inte jämställdes med penetration och manlig utlösning.

"I did not have sex with that woman" sa Bill Clinton. Det han menade var att han inte hade haft penetrerande sex med henne. Att hon sög av honom (och han lekte med hennes mus?) det betraktade han inte som "sex". 

Som någon skrev här så finns det så mycket härligt erotiskt man kan göra tillsammans utan att ha penetrerande sex.
  • Pappa i sthlm

Jag föredrar att inte komma själv när jag har sex. Jag eggas av njutningen och speciellt hur hennes njutning stegras. Jag eggas av hennes orgasmer. Mina orgasmer bleknar i jämförelse. Visst kommer jag också ibland men skall jag vara ärlig så njuter jag mer av att låta bli att komma. Då har jag kåtheten kvar i mig under en längre tid och det gillar jag. När jag har kommit så infinner sig en matthet och ointresse. Det gillar jag inte.

• Anonym (anånym)

Jag håller mig gärna också men det är svååårt. Jag sover uselt...Sen jag har börjat äta dessa tesosteron prep så har styrkan i orgasmerna ökat från 2 till 10 på en tiogradig skala. Så då är det ännu svårare. Iofs så får dessa prep mig att komma igång igen efter ett par dagar.. förut krävdes det en vecka för att ladda om.

• New  Dawn

Ni män som skriver att ni inte behöver komma, hur ofta behöver ni komma? Oavsett om det sker via ons i eller sex? 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
Svar på tråden Undrar hur många män som...