• Anonym (Xx)

Skickade selfie till grannen

Anonym (T) skrev 2024-09-29 12:13:10 följande:
    Ok.

Spelar inte så mycket roll egentligen för mitt svar gäller än. Då får grannen skriva lol och blocka henne. 
    Varför ska grannen blocka sin kompis för att hon skickat en bild på sig och sin kille?
  • Anonym (Xx)
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 13:19:15 följande:
    För hon är omogen, konstig, obehaglig? Och för att när grannen fixar en pojkvän sen så snor hon honom också? 
    Det enda grannen vet är väl att internetkompisen skickade en bild på sig och sin kille. Som grannen råkar vara granne med.

Varför skulle grannen tro att internetkompisen ska sno en kille? Man kan inte sno någons kille. Ts sambo valde själv att vara otrogen.
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 13:19:46 följande:
    Motfråga: Bra idé att ha henne kvar? 

Hade jag haft en kompis som skickade en bild på sig och sin kille hade jag inte slutat vara kompis för det. Det är väl inga konstigheter med det?
  • Anonym (Xx)
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 13:29:15 följande:
    Mottaget.. Editerat.. Med Notis... "Ingen synlig självbevarelsebedrift.. "

Men varför ska grannen bry sig om att hans/hennes internetkompis blev ihop med en kille som var otrogen sin tjej? Jag förstår inte varför grannen ska bry sig så mycket att han/hon måste blocka tjejen för en bild?

Brukar du blocka folk till höger och vänster? Som inte gjort dig något? Dumpar du en kompis om han/hon är otrogen trots att du inte är drabbad av det? Du menar att ingen som är otrogen får ha kompisar? Ts ex alla vänner borde blocka honom direkt?

Du behöver ju inte hoppa på mig med konstiga noteringar för att jag har en annan åsikt. Jag har inte för vana att blocka folk, det betyder ingenting mer än att jag inte blockar dem.

• Anonym (Xx)
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 13:56:04 följande:
    Varför försöker du Manipulera på en söndag för?..

Du försöker måla upp det som något oskyldigt, när TS själv har sett skiten på bild. Som att tjejen bara "skickade en bild med sin nya kille". När grannen är så nära att den kan visa hon mobil..

Vet du inte själv varför du "blir påhoppad" när du beter dig såhär, så kan det inte vara så roligt? 

Manipulera, haha! 

Förklara varför grannen måste blocka sin kompis, så här på en söndag.

Om din kompis är otrogen eller tillsammans med en otrogen, då blockar du? Ok. 

• Anonym (Xx)
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 14:23:52 följande:
    Tror du ingen ser igenom vad du försöker med?
    Jag tror du blandar ihop ordet manipulera med debattera.
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 14:25:15 följande:
    Varför det? Dög det inte första gången som jag gjorde det? 

Du tycker tjejen är dum. Men det är ju inte grannen hon är dum mot eller gjort något mot. Så varför ska grannen blocka sin kompis, bara för att kompisen blivit tillsammans med en otrogen kille och skickat en bild?

Du säger ingenting om att grannen borde ta avstånd från sin granne, dvs ts ex, dvs den som faktiskt gjort mest fel här.
  • Anonym (Xx)
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 16:04:43 följande:
    Jag tror att när du försöker omformulera det till att grannen och hon inte ens har nån relation, så kallas det för att MANIPULERA. 

Oftast är det dålig debatt teknik när en av debatterarna försöker ljuga.... 
    jag har sagt hela tiden att tjejen är grannens kompis.

Ts är inte grannens kompis, då hade hon skrivit kompis och inte granne.

Jag manipulerar ingenting och har ingen dålig debatteknik. Du däremot svarar inte ens på mina frågor.
  • Anonym (Xx)
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 16:07:36 följande:
    Just det stycket ja.. Det är DEN jag redan svarat på ja.. Hittar du upp själv eller ska man förklara till dig tills du förstår något? 
    Du kan börja med att svara på de andra frågorna  jag ställt till dig, annars ignorerar jag dig från och med nu. Går inte att diskutera med någon som inte vågar ta debatten.
  • Anonym (Xx)
    Anonym (T) skrev 2024-09-29 18:30:35 följande:
    Det har jag redan gjort ju. Det slutade bara med att du försökte skriva om hela historien.. Braaaaa! Av grannen att den berättade om bilden! Braaa att den Är Bra... Är den smart så blockerar dom den personen sen utifall det kommer till den dagen som hon själv ska skaffa pojkvän...

Då välkommnar vi nästa person till Podiet!.. Helst av allt någon som inte råkar vara skit dum.. 
    här är frågorna du inte svarat på:

Varför skulle grannen tro att internetkompisen ska sno en kille?

Brukar du blocka folk till höger och vänster? Som inte gjort dig något? Dumpar du en kompis om han/hon är otrogen trots att du inte är drabbad av det? Du menar att ingen som är otrogen får ha kompisar? Ts ex alla vänner borde blocka honom direkt?

Om din kompis är otrogen eller tillsammans med en otrogen, då blockar du?

Svar på tråden Skickade selfie till grannen