• Anonym (T)

Skickade selfie till grannen

"Makt"..
    Han var en toffel och "ljög" för henne, hon respekterar honom inte. Hon ville bara se om hon kunde haffa någon. 

Förmodligen en narcissist! De ser det som en lek. 

• Anonym (T)

För du menar väl att hon skickade bild med någon ny kille, några dagar innan allting gått igenom? 

• Anonym (T)
    Anonym (Fullmånen) skrev 2024-09-29 02:45:05 följande:

Hon skickade bild på min kille och henne. 2 dagar efter sa han till mig att han ville separera. 

Oj, det var värre än jag trodde ju.. Hon tror väl att hon är något? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Fullmånen) skrev 2024-09-29 02:17:15 följande:
    jag vill inte ha mitt ex kvar. Varför? Vad driver denna handling? 
    Svara henne lol och inget mera på det! Och sen när hon börjar ställa frågor blockar du.
  • Anonym (T)

Väldigt viktigt att det står lol med små bokstäver ingen smiley eller punkt. 

• Anonym (T)
    Ascendere skrev 2024-09-29 11:30:22 följande:

Kan du ge personerna namn? Det blir otroligt svårt att förstå vem du syftar på.

Här tex : 
    Det visar sig att hon 2 dagar innan min sambo tog upp separationen från vårt 30 åringa förhållande har skickat en selfie på dem tillsammans.

Alltså vilka personer var med på bilden, vem skickade bilden, och vem var mottagaren?

Har hon redan gjort. Alltså två dagar innan det tog slut, så skickade älskarinnan en bild på hennes man och hon till henne. 
  • Anonym (T)
    Ascendere skrev 2024-09-29 11:46:32 följande:
    Jag är ledsen, men du är en del av problemet, inte en del av lösningen 😅😉
    ????
  • Anonym (T)
    Ascendere skrev 2024-09-29 12:00:55 följande:
    Ber om ursäkt, försökte skoja. Men förstår inte din förklaring mer än TS beskrivning. Blir svårt att förstå sammanhanget när det inte finns några namn utan det står bara "Han" "hon" "grannen" "exet" osv. 
    Och sedan byter TS mellan att kalla sitt ex för "mitt ex" och "min sambo" vilket gör det ännu svårare. 
    Kanske ett tecken på att det är en turbulent period för TS, vad vet jag
    Du skriver bara jävligt konstigt. När jag sa att TS redan hade förklarat sig. Så var det inte meningen att det skulle låta otrevligt. Jag menade mer att hon har skrivit ett till inlägg om det. Klicka på visa endast så kan du se det. 
  • Anonym (T)
    Ascendere skrev 2024-09-29 12:09:10 följande:
    Du lät inte otrevlig, det var nog jag som var otydlig och försökte skoja. 

Jag tror inte att det var TS som var mottagare för bilden, utan TS granne. 
    Det verkar hur som helst som TS har det tufft just nu
    Ok.

Spelar inte så mycket roll egentligen för mitt svar gäller än. Då får grannen skriva lol och blocka henne. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 13:09:42 följande:
    Varför ska grannen blocka sin kompis för att hon skickat en bild på sig och sin kille?
    För hon är omogen, konstig, obehaglig? Och för att när grannen fixar en pojkvän sen så snor hon honom också? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 13:09:42 följande:
    Varför ska grannen blocka sin kompis för att hon skickat en bild på sig och sin kille?
    Motfråga: Bra idé att ha henne kvar? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 13:25:22 följande:
    Hade jag haft en kompis som skickade en bild på sig och grannens kille hade jag inte slutat vara kompis för det. Det är väl inga konstigheter med det?
    Mottaget.. Editerat.. Med Notis... "Ingen synlig självbevarelsebedrift.. "
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 13:45:34 följande:

Men varför ska grannen 

Varför försöker du Manipulera på en söndag för?..

Du försöker måla upp det som något oskyldigt, när TS själv har sett skiten på bild. Som att tjejen bara "skickade en bild med sin nya kille". När grannen är så nära att den kan visa hon mobil..

Vet du inte själv varför du "blir påhoppad" när du beter dig såhär, så kan det inte vara så roligt? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 14:14:38 följande:

Manipulera, haha!  

Tror du ingen ser igenom vad du försöker med?
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 14:14:38 följande:

Förklara varför grannen måste blocka sin kompis, så här på en söndag.

Varför det? Dög det inte första gången som jag gjorde det? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 14:46:42 följande:
    Jag tror du blandar ihop ordet manipulera med debattera.
    Jag tror att när du försöker omformulera det till att grannen och hon inte ens har nån relation, så kallas det för att MANIPULERA. 

Oftast är det dålig debatt teknik när en av debatterarna försöker ljuga.... 
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 14:46:42 följande:
    Du tycker tjejen är dum. Men det är ju inte grannen hon är dum mot eller gjort något mot. 
    Just det stycket ja.. Det är DEN jag redan svarat på ja.. Hittar du upp själv eller ska man förklara till dig tills du förstår något? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Xx) skrev 2024-09-29 17:05:04 följande:
    Du däremot svarar inte ens på mina frågor.
    Det har jag redan gjort ju. Det slutade bara med att du försökte skriva om hela historien.. Braaaaa! Av grannen att den berättade om bilden! Braaa att den Är Bra... Är den smart så blockerar dom den personen sen utifall det kommer till den dagen som hon själv ska skaffa pojkvän...

Då välkommnar vi nästa person till Podiet!.. Helst av allt någon som inte råkar vara skit dum.. 
Svar på tråden Skickade selfie till grannen