Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Hjälp mig vad ska jag göra

Det är normalt att tampongen inte går att trycka in ordentligt ibland! Särskilt när du precis har tagit ut en gammal. Det är för torrt.

Prova att sätta lite glidmedel eller olja på den nya tampongen och se om du märker någon skillnad.

• Anonym (E)
    Anonym (E) skrev 2024-09-28 16:24:20 följande:

Det är normalt att tampongen inte går att trycka in ordentligt ibland! Särskilt när du precis har tagit ut en gammal. Det är för torrt.

Prova att sätta lite glidmedel eller olja på den nya tampongen och se om du märker någon skillnad.

Förstår din oro. Men sitter det en tampong innanför så kommer du att känna det när du för in den nya, även om du har olja på den.

Hur gammal är du? Är du ett barn så tycker jag att du ska prata med en förälder om du känner dig orolig!
  • Anonym (E)
    Anonym (klanten) skrev 2024-09-28 17:27:13 följande:
    Det var ju det jag tyckte, att det liksom tog stopp men jag är osäker

jag är gott och väl vuxen så ja det är pinsamt att jag ens frågar...

Menade inte att förminska dig utan ville bara ge ett råd om du hade varit ett barn! 

Hur har det gått? 

• Anonym (E)
    Anonym (klanten) skrev 2024-09-29 14:33:29 följande:
    Det gör inget jag förstår.

jag vet inte har inte hänt något speciellt mer. Borde den inte komma ut själv till slut, om den nu finns någon därinne? Alltså om den blev tryckt längre upp än vanligt 
    Tror att risken är minimal. Men fottsätter du känna och oroa dig över att det är en tampong därinne så får du söka vård.
    .Lycka till! ❤️
  • Anonym (E)
    Anonym (klanten) skrev 2024-09-29 21:09:26 följande:
    Tack snälla

Ja jag har funderat på det men tänk om jag kommer dit och de inte hittar någon tampong?
    Då får det vara så! Tänk att gynekologerna har vsrot med om massor av saker och ser det inte konstigt.
Svar på tråden Hjälp mig vad ska jag göra