Inlägg från: Anonym (singeln) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Dobermannd skrev 2024-09-28 18:52:47 följande:
    Jo jag märker det. Och jag ser att du skriver det. Men du blev ställd av typ uppenbara hat inlägg som bara är skrivna för att skada.. Noll tips, noll eftertanke.. Fullt ut kontrollbegär som inte vill att kvinnor ska kunna träffa någon alls..

Vet inte vad det är för fel på den människan? Något konstigt är det.

Att jag skriver nu, är ju för att du fortfarande sitter och försvarar dig, när du typ bara borde skriva vad det är du kommer göra.

Jo jag vet att du skriver "det skrev jag ju " i inlägg efter inlägg. Men allt man ser när man tittar in i tråden är typ "vad fan, sitter hon fortfarande och undrar om hon kan ligga med han litegrann?"..

Nej, det tycker vi ej att du ska göra. Finns för mycket skit som då är fel. Så som att du kommer sitta ensam över julafton o tro att du är kär i han. 
    Tack snälla. Nej du behöver inte vara orolig för det, iallafall inte på det viset. som du tror. Jag är redan ensam på julafton och så. Vet inte vilken människa du menade i andra stycket? Killen eller någon i tråden?
  • Anonym (singeln)
    fornminne skrev 2024-09-28 18:58:41 följande:

Varför blev du ställd? Varför grubblar du ens på det? Är han värd mer av din tid?

Men i en sak har du rätt. Strängt taget har han inte ljugit. Han har varit ärlig med vad han är ute efter. Sex och intellektuell stimulans, samt stöd för att KANSKE lämna. 

Vill du inte ställa upp på detta, varför ens diskutera det mer? 

Därför att jag hade svårt att acceptera vissa påståenden i tråden
  • Anonym (singeln)
    fornminne skrev 2024-09-28 18:58:41 följande:

Varför blev du ställd? Varför grubblar du ens på det? Är han värd mer av din tid?

Men i en sak har du rätt. Strängt taget har han inte ljugit. Han har varit ärlig med vad han är ute efter. Sex och intellektuell stimulans, samt stöd för att KANSKE lämna. 

Vill du inte ställa upp på detta, varför ens diskutera det mer? 

Ja och det jag blev ställd på var även det han skrev du verkar ha bestämt dig. Som att han insinuerar nåt eller det framstår något om mig
  • Anonym (singeln)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 19:08:39 följande:
    Hon blir ställd utav inläggen som skrivs när hon är här inne. Det finns för lite mänsklighet. En massa jävla demoner som froterar sig här inne

Vad har demonen att göra med om hon är ut på nätet eller icke? 
    Ja du har rätt det också. Jag blir ställd och har svårt att acceptera vissa inlägg 
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-09-28 19:11:32 följande:

TS, killen du har kontakt med söker något vid sidan av. Det är möjligt att han även vill lämna sin sambo om han hittar någon bättre, men han vill inte bli singel. Många män funkar så. De lämnar inte dåliga relationer förrän de har hittat en ny.

Detta omformulerar han till att han behöver stöd för att lämna. Sedan frågar han, mer eller mindre rakt ut, om du antar detta erbjudande eller ej. 

Förstår du nu? Han vill säkra dig innan han lämnar sin nuvarande, alternativt bara ha dig vid sidan om. 

Vill du inte ha detta upplägg ska du säga tack och hej. Inte svårare än så. 

Ja det tänkte jag lite också, om det kan vara så att han inte klarar sig själv? Det verkar ju lite så. Och känns inte så attraktivt direkt

Ja det var väl ungefär det jag skrev men så skrev han som han gjorde. Och jag har sen inte svarat något mer och han kanske inte skriver mer heller
  • Anonym (singeln)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 19:13:38 följande:
    "avregistrera dig. Du fixar inte nätdejting" 

Fast det verkar som att du gör det ju..? 

En sån kommentar är lika intressant som den är onödig. 

Men skulle vilja svara "Är du dum i hela huvudet?" på det inlägget.. Men gör man det här inne, så vet man att den bara anmäler det. 
    Det är sällsynt någon säger ifrån såhär, skulle behövas mer i trådarna. Man får en massa personliga angrepp bara för man vill diskutera en fråga och försöker ha olika saker i åtanke när man gör det. Då stämplad man som naiv som inget begriper och borde gå hem och lägga sig typ
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Moa) skrev 2024-09-28 19:30:42 följande:
    Men han är inte singel.
    Så bara singelmän får förvänta sig stöd från okända kvinnor på nätet eller hur ska jag tolka som kommentar?
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 19:44:14 följande:
    Om TS funderar på att vara ett stöd för en kille som försöker vara otrogen så är inte nätdejting något för henne. Hon kommer att bli utnyttjad och förnedrad.

Och att skriva att du vill fråga om jag "är dum i hela huvudet" är precis samma sak som att skriva det.
    Vart skrev jag att jag funderar på att göra det? Föresten har jag inte bett någon av er om hjälp med om jag bör nätdejta eller inte så håll er till topic tack och sluta spåra ur tråden med era irrelevanta åsikter 
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 19:45:48 följande:
    Tror du att dejtingappar är dit man vänder sig om man har problem i sin relation? Vad kan man mer göra där? Få stöd med ekonomin kanske?
    Jag menade stöd allmänt. Det brukar väl höra till ett förhållande iallafall som jag tänker mig. Det är förhållande man söker på en dejtingapp. Och det finns säkert de som hjälper varandra med tex ekonomi också i ett par
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 20:16:34 följande:
    Ja, man ger varandra stöd i en relation. Han bör därmed vända sig till sin tjej.
    Ska han be henne om stöd för att lämna henne?
Svar på tråden Han behöver stöd