Inlägg från: Anonym (singeln) |Visa alla inlägg
  • Anonym (singeln)

Han behöver stöd

Fick kontakt med en gullig kille på en dejtingsajt men så visar det sig att han är sambo, han säger då att han får inget sex och ingen intellektuell stimulans av henne och därför söker en kvinna han kan få det av. Det är inget jag är intresserad av, det upplägget, svarar jag då. Då säger han att han vet han borde lämna men behöver stöd??? Men du verkar ha bestämt dig, säger han till mig???? Vill han egentligen att jag stödja honom att lämna henne tänker jag då. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska svara på det här 

• Svar på tråden Han behöver stöd
  • Anonym (singeln)

Svårt att veta om han ljuger men ni verkar ju tro det typ? har ju inga bevis för det 

• Anonym (singeln)
    fornminne skrev 2024-09-28 15:56:32 följande:

Eller svara att du inte dejtar upptagna killar, han får lämna först. När han har gjort det kan han höra av sig. Stöd får han söka på annat håll om han behöver det.

Troligen hör du aldrig från honom igen.

Nej det är ju en sån grej jag inte vill ha. Ett förhållande med en upptagen. Men vet inte om han menar det när han bara säger stöd???
  • Anonym (singeln)
    Dobermannd skrev 2024-09-28 16:31:29 följande:
    Han säger ju direkt efteråt om "du är på" eller om du tänker dra dig ur? 
    Förstår ingenting vad du menar?
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 16:42:06 följande:
    Om man är så naiv ska man INTE nätdejta.
    Jag vill själv inte bli anklagad av andra utan grunder vill du det?
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Moa) skrev 2024-09-28 16:47:15 följande:
    Gå efter de bevis du har. Han är upptagen. Räcker inte det?
    Jo och därför jag har ju redan sagt till honom att jag inte är intresserad av upplägget han först ville ha. Men sen skrev han det om stöd?
  • Anonym (singeln)
    Anonym (Sluta) skrev 2024-09-28 17:21:41 följande:
    Fast det är inte grund. Avregistrera dig från sidan. Du fixar inte nätdejting.
    Nej precis det har ingen grund och det vet du själv, är väl därför du känner att du behöver hoppa på mig som person i stället
  • Anonym (singeln)
    Fiona M skrev 2024-09-28 17:26:14 följande:
    Är du så här naiv?
    Vilket stöd skulle du, okänd kvinna han ville knulla, kunna ge? Varför skulle du vilja det?
    Men det här förstår jag inte alls hur du kan skriva så här. Alla är väl okända i början? Med det resonemanget kan man ju inte träffa en pojkvän. Självklart vill man väl träffa någon som man kan ge och få stöd av
  • Anonym (singeln)
    Anonym (singeln) skrev 2024-09-28 17:36:01 följande:
    Men det här förstår jag inte alls hur du kan skriva så här. Alla är väl okända i början? Med det resonemanget kan man ju inte träffa en pojkvän. Självklart vill man väl träffa någon som man kan ge och få stöd av
    Och nu menar jag inte just med honom Fiona, utan om man allmänt skulle tänka som du?
  • Anonym (singeln)
    Fiona M skrev 2024-09-28 17:47:57 följande:
    Jag tror många kvinnor skulle må bättre om de utgick från det istället för nåt slags "jag kan rädda honom"-tänk.
    Alltså allmänt när man söker en partner så ska man inte tänka att man i förhållandet kommer stödja varandra utan alltid var och en klara sitt eget? 
Svar på tråden Han behöver stöd