Inlägg från: Anonym (Kl) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kl)

Upp till kamp mot prussiluskorna

Berit, Britta och Margareta arbetar övertid med att söka upp varje inlägg som har ordet sex i det och rösta ner. Inte så mycket annat att göra i pensionsåldern kanske. När de var unga fick de lära sig att ligga still medan mannen gjorde sitt, sen när barnafödandet var avklarat så la de sexlivet på hyllan. Förstå chocken att läsa om folk som har sex endast för nöjes skull!

• Anonym (Kl)
    Anonym (Äckelsvin har inte på forumet att göra) skrev 2024-10-01 18:38:49 följande:

Rent bullshit från dig. 

Människor som faktiskt får sex i verkliga livet har inget tvångsmässigt sjukligt behov av att skriva om det härinne, likt alla störda incelknäppisar.

Lär er att fatta det som normalfuntade människor redan förstår - Familjeliv är ingen porrsajt. Pådyvla inte främmande människor härinne era egna ointressanta fetischer utan behandla forumet med respekt, så blir ni inte anmälda. Hur enkelt som helst.

Så att ställa helt normala frågor angående ens sexliv här på forumet att pådyvla fetischer? Jag får knulla i verkliga livet, och ibland blir sexuella relationer komplicerade, därav vänder jag mig till familjeliv för att lufta mina funderingar.

Tror faktiskt inte alls att du får ligga Berit. För så hade du inte varit så sur :(
  • Anonym (Kl)
    molly50 skrev 2024-10-01 21:27:17 följande:
    Men det är ju det som är skillnaden.
    Sex och samlevnadsavdelningen här i forumet lämpar sig kanske mer för att lufta sina funderingar och ev problem än åt att dela med sig av detaljer om sitt eget sexliv och vilka fetischer man har.
    Förklara då varför exakt varje inlägg som har något med sex att göra har 3 tummar ner?
  • Anonym (Kl)
    Anonym (?) skrev 2024-10-01 21:39:16 följande:
    Var just inne och kollade på Sex och sånt. Det du skriver stämmer verkligen inte.
    Skojar du eller? Var nyligen en tråd där någon undrade hur man bör förbereda sig inför analsex. Något som många har, och som någon genuint undrar över för att det kanske är dennes första gång. Många många tummar ner från bitterkärringarna.
  • Anonym (Kl)
    Anonym (?) skrev 2024-10-01 21:35:21 följande:
    Är det så farligt då? Folk tummar ner för allt möjligt. Det får man nästan ta om man skriver på ett offentligt forum, eller?
    Det man också får ta om man hänger på ett offentligt forum är att det kommer att finnas trådar som inte går hand i hand med ens egna värderingar. En normal människa kan helt enkelt välja att ignorera den tråden, prussiluskorna väljer att gå igenom HELA tråden och tumma ner varje inlägg. Finner det bara väldigt intresserat att någon har så lite att göra.
  • Anonym (Kl)
    Cathariiina skrev 2024-10-01 23:04:27 följande:
    Håller inte med, analsex är verkligen inte någon normal praktik. Det kan stämma att ganska många har det nu, men det betyder inte att det är bra eller rätt, utan det betyder att människor har påverkats av porren - och av trådar på diverse internetforum.

Det värsta är att det är tjejer/kvinnor som drabbas. Männen tror att det ska vara så, och sedan pressar eller tvingar de sina kvinnor till det, och dessa får i värsta fall permanenta skador. Detta är inget som man ska göra reklam för på ett forum, där många unga mammor håller till och läser. 
    Och här kommer de gamla kyrkovärderingarna fram. Analsex är inte bra eller rätt FÖR DIG. Du bestämmer inte vad som är normalt eller okej att skriva här. Men vi som inte växte upp under 1800-talet har analsex ibland. Och var ska man skriva sina funderingar om inte på ett anonymt forum.
  • Anonym (Kl)
    Cathariiina skrev 2024-10-02 12:36:23 följande:
    Det finns andra anonyma forum som är avsedda för rent sexprat. Familjeliv är en familjesajt, målgruppen är i första hand gravida kvinnor och föräldrar med företrädesvis yngre barn. Här förväntar man sig sådana frågor som "Hur fort kom ni andra igång med sexlivet igen efter förlossningen?", eller "hur bär ni er åt för att ha sex utan att barnen märker det?" - men inget grövre. 
    Det är din åsikt. Som sagt, du bestämmer inte innehållet här på forumet. Gå med i ett kristet forum om det inte passar.

Sen är det kul att du pratar om mammor som barn som inte ska behöva se hemska trådar om analsex! Tror det finns en hel del mammor som tar den i tvåan ute i stugorna. 
  • Anonym (Kl)
    Anonym (Elvartonio) skrev 2024-10-02 15:07:25 följande:

På ett familjeinriktat forum så är det lite underförstått att ett visst mått av moral faktiskt tillämpas. Att göra ner oss som följer denna moral och outtalade regler (för forumets trivsel) genom att kalla oss ?prussiluskor? är både löjligt och kontraproduktivt. 

Kommer själv nu framöver att bli ännu mer nitisk i min jakt på sexbesatta inceltroll och yrkandet på att deras tarvliga inlägg raderas.

Tids nog så lär de väl sig att förstå, även om deras uppenbara autism försvårar mycket på den punkten.

Herregud människa! Varför skaffar du inte ett liv? Börja med en hobby, träna, träffa vänner. 
  • Anonym (Kl)
    Anonym (Elvartonio) skrev 2024-10-02 16:02:42 följande:
    Cool projicering bro Drömmer

Jag har redan familj, vänner och sunda träningsrutiner. De flesta kvinnor som finns på forumet har familjer, hence att forumet heter just Familjeliv.

De som saknar ett liv här är ju snarare ni ufon som sitter fastklistrade framför skärmen i pappas källare och diktar ihop den ena bisarra sexhistorien efter den andra. Som ett sätt att kompensera för ert obefintliga sexliv i verkligheten.

Ni kan göra detta på andra ställen dock. På familjeplatser är det högst opassande vilket de flesta redan begriper. Hoppas att även ni gör det inom kort. Kanske krävs det ett visst antal avstängningar först.
    Tycker bara att ni är så patetiska som orkar gå in och på alla inlägg ni ogillar och gnälla, dessutom tumma ner allt 😂 Ni måste vara riktigt negativa människor som blir så förbannade av vad någon skriver på ett anonymt forum. Ni kan ju inte vara kul att ha att göra med i verkliga livet.
  • Anonym (Kl)
    molly50 skrev 2024-10-02 19:22:30 följande:
    Det handlar väl inte om att vara förbannad utan om vad som är passande och inte att skriva här i forumet.
    Vill man sexchatta och prata om sina fetisher och kinks så är inte FL rätt forum för det.
    Jag tycker snarare  att det verkar vara du som är förbannad över att alla inte uppskattar sådant.
    Jag tycker också vissa trådar är lite väl perverterade för min smak. Då skrollar jag helt enkelt förbi. Out of sight out of mind. 
  • Anonym (Kl)

Är förövrigt också kvinna, som vill ventilera och utbyta erfarenheter angående sex. Ingen incel. Men tycker att ni prussiluskor och alla Incels sätter en tråkig ton här på forumet.

• Anonym (Kl)
    Anonym (Häpp) skrev 2024-10-02 21:53:55 följande:
    Men då är ju frågan varför du inte nyttjar forum som finns speciellt för just det. Den vill ingen svara på...
    Kort och gott för att jag nyttjar familjeliv till fler saker än sexfrågor och jag orkar inte ha ett forum för varje fundering jag har. Dessutom finns det inga regler om att man inte får skriva om sex. Sex bör ju dessutom vara familjerelaterat eftersom det är via sex och partnerskap som en familj bildas? Det är regler ni hittat på.

Dessutom handlar nog inte eran irritation om att forumet endast måste vara familjerelaterat då det även skrivs om politik, samhälle etc. Men det verkar ni inte ha problem med?
Svar på tråden Upp till kamp mot prussiluskorna