• molly50

Upp till kamp mot prussiluskorna

Anonym (Lazze) skrev 2024-09-30 16:13:51 följande:

Jag får ibland mina inlägg borttagna. De är inte hatiska, tvärt om är de kärleksfulla och kanske lite för erotiska för att moderatorerna ska låta dem passera. Som när jag beskrev ganska detaljerat om oralsex i vårt hem. Vilket var precis det som den aktuella TS hade frågat efter.

Just som TS skriver så skulle jag önska en större öppenhet för sexuella variationer och detaljer. Det som behöver modereras bort är hatinlägg, misstänkliggöranden av andra, dålig stämning av olika slag.

Kärlek är bra grejer.

Jag tänker att vill manb dela med sig av detaljer om sitt sexliv så är det kanske bättre att skapa en privat grupp för detta ändamål,så kan alla som vill gå med där.
    Det passar sig kanske inte i ett öppet diskussionsforum.
    Alla är kanske inte så intresserade av att höra smaskiga detaljer om andras sexliv.
  • molly50
    Anonym (Läs på) skrev 2024-09-30 17:09:01 följande:
    Eller ens se rubrikerna. Blir själv äcklad bara av att läsa såna vilket är oundvikligt när man loggar in här.

Asociala kufar förstår visst inte det mest grundläggande av socialt vett och etikett. Att det inte är lämpligt att använda ett familjeforum som en porrchat.
    Ja,precis. Jag håller med.
    Och jag skulle heller inte bli så imponerad om jag fick veta att min man suttit och delat med sig av vårt sexliv på ett diskussionsforum.
    Jag tycker att det är något privat.
  • molly50
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 19:01:05 följande:
    Så att ställa helt normala frågor angående ens sexliv här på forumet att pådyvla fetischer? Jag får knulla i verkliga livet, och ibland blir sexuella relationer komplicerade, därav vänder jag mig till familjeliv för att lufta mina funderingar.

Tror faktiskt inte alls att du får ligga Berit. För så hade du inte varit så sur :(
    Men det är ju det som är skillnaden.
    Sex och samlevnadsavdelningen här i forumet lämpar sig kanske mer för att lufta sina funderingar och ev problem än åt att dela med sig av detaljer om sitt eget sexliv och vilka fetischer man har.
  • molly50
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 21:32:47 följande:
    Förklara då varför exakt varje inlägg som har något med sex att göra har 3 tummar ner?
    Jag kan inte svara för de som sätter tummen ner på de inläggen.
    Men det beror kanske på vad det handlar om.
    Är det någon som berättar om sina fetischer eller detaljer om sitt eget sexliv så kan jag ha förståelse för att man ger tummen ner.
    Men skriver man om ett problem med sitt sexliv och ber om råd så tycker jag inte att man behöver ge tummen ner.
    Det är ju det som sex och samlevnadsforumet här handlar om.
    Vill man diskutera porr osv så finns det bättre sidor för det.
  • molly50
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 22:42:14 följande:
    Det man också får ta om man hänger på ett offentligt forum är att det kommer att finnas trådar som inte går hand i hand med ens egna värderingar. En normal människa kan helt enkelt välja att ignorera den tråden, prussiluskorna väljer att gå igenom HELA tråden och tumma ner varje inlägg. Finner det bara väldigt intresserat att någon har så lite att göra.
    Men varför använder man detta forum för att berätta om sina fetischer och kinks eller fråga om andras när det finns andra,bättre forum för detta?
    Det skulle jag vilja veta.
    Och varför tar du några tummar ner på så stort allvar?
    Man kan ju inte förvänta sig att få tumme upp på alla inlägg man skriver.
  • molly50
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-02 17:17:09 följande:
    Tycker bara att ni är så patetiska som orkar gå in och på alla inlägg ni ogillar och gnälla, dessutom tumma ner allt 😂 Ni måste vara riktigt negativa människor som blir så förbannade av vad någon skriver på ett anonymt forum. Ni kan ju inte vara kul att ha att göra med i verkliga livet.
    Det handlar väl inte om att vara förbannad utan om vad som är passande och inte att skriva här i forumet.
    Vill man sexchatta och prata om sina fetisher och kinks så är inte FL rätt forum för det.
    Jag tycker snarare  att det verkar vara du som är förbannad över att alla inte uppskattar sådant.
  • molly50
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-02 19:49:31 följande:
    Jag tycker också vissa trådar är lite väl perverterade för min smak. Då skrollar jag helt enkelt förbi. Out of sight out of mind. 
    Ja,det försöker jag också göra. Men ibland så översållas forumet av dessa trådar,och då är det lite svårt att undvika dem.
Svar på tråden Upp till kamp mot prussiluskorna