Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Upp till kamp mot prussiluskorna

Anonym (Lazze) skrev 2024-10-01 15:07:20 följande:

Blir alltid lika förvånad när människor går in på ett diskussionsforum om sex och blir upprörda över att det diskuteras sex där.

Du förstår inte att sex och samlevnad kan diskuteras på olika sätt?
  • Anonym (?)
    Anonym (Lazze) skrev 2024-10-01 15:24:22 följande:
    Jo, visst förstår jag det. Men det är nog ganska svårt att sätta upp exakta regler för vad som får sägas och inte sägas, så att alla här blir nöjda. Om man har lätt att bli upprörd av sexprat så ska man kanske undvika att vara inne på "Sex och samlevnad", och välja andra avdelningar på FL.
    Då förstår jag inte att du är så förvånad. Folk kan ju vara intresserade av att diskutera sex och samlevnad utan att vilja läsa en massa kåta inlägg. När det fanns regler på FL, så var det väl just det som gällde om jag inte minns fel. Inga kontaktförsök och inga kåta inlägg. Tycker inte att det borde vara så jättesvårt att balansera.

Om man känner sig kåt, välj en annan sida.
    Om man vill diskutera ämnet, välj FL.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lazze) skrev 2024-10-01 15:57:04 följande:
    Nu har du tydligen en viss definition av vad som är "kåta inlägg". Men andra har andra värderingar än du, och deras värderingar behöver inte vara fel. 
    Vet inte om det är så komplicerat egentligen? Kåthet är väl ingen värdering. Kåta inlägg är till exempel att beskriva sexakter och göra det väldigt ingående (liknande en porrnovell).
  • Anonym (?)
    Anonym (Lazze) skrev 2024-10-01 16:12:59 följande:
    Som sagt, du har din definition, andra har andra definitioner.
    Jag tror faktiskt att du mycket väl kan se skillnad på en normal diskussion och en kåt diskussion med ingående beskrivningar av sex. Problemet är väl att du vill att FL ska vara något det inte är.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lazze) skrev 2024-10-01 16:12:59 följande:
    Som sagt, du har din definition, andra har andra definitioner.
    Och när jag läser ditt första inlägg, så får jag det bekräftat att du mycket väl vet vad som är okej eller inte:
    "kanske lite för erotiska för att moderatorerna ska låta dem passera. Som när jag beskrev ganska detaljerat om oralsex".

Precis vad jag just skrivit. Det är för ingående.

Det är inte svårt att förstå. Det är bara det att ni vill att det ska vara på ett annat sätt.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 18:33:09 följande:
    Upp till kamp mot prussiluskorna

Berit, Britta och Margareta arbetar övertid med att söka upp varje inlägg som har ordet sex i det och rösta ner. Inte så mycket annat att göra i pensionsåldern kanske. När de var unga fick de lära sig att ligga still medan mannen gjorde sitt, sen när barnafödandet var avklarat så la de sexlivet på hyllan. Förstå chocken att läsa om folk som har sex endast för nöjes skull!

Ännu en som inte förstår skillnaden.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 19:01:05 följande:
    Så att ställa helt normala frågor angående ens sexliv här på forumet att pådyvla fetischer? Jag får knulla i verkliga livet, och ibland blir sexuella relationer komplicerade, därav vänder jag mig till familjeliv för att lufta mina funderingar.

Tror faktiskt inte alls att du får ligga Berit. För så hade du inte varit så sur :(
    Skriver det ännu en gång. Tror att det är VÄLDIGT få som har något emot om du skriver om komplicerade sexrelationer. Det är ju precis det som sexdelen är till för. Har du något exempel på inlägg där folk blir rabiata för att folk skriver om komplicerade sexrelationer? Jag har nämligen inte sett det alls.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 21:32:47 följande:
    Förklara då varför exakt varje inlägg som har något med sex att göra har 3 tummar ner?
    Är det så farligt då? Folk tummar ner för allt möjligt. Det får man nästan ta om man skriver på ett offentligt forum, eller?
  • Anonym (?)
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 21:32:47 följande:
    Förklara då varför exakt varje inlägg som har något med sex att göra har 3 tummar ner?
    Var just inne och kollade på Sex och sånt. Det du skriver stämmer verkligen inte.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 22:42:14 följande:
    Det man också får ta om man hänger på ett offentligt forum är att det kommer att finnas trådar som inte går hand i hand med ens egna värderingar. En normal människa kan helt enkelt välja att ignorera den tråden, prussiluskorna väljer att gå igenom HELA tråden och tumma ner varje inlägg. Finner det bara väldigt intresserat att någon har så lite att göra.
    Men låt dem, ser verkligen inte problemet. Så länge du håller dig till forumets regler, så är det väl bara att köra på. Att folk inte gillar vad du skriver får du ta när du skriver här.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 22:39:23 följande:
    Skojar du eller? Var nyligen en tråd där någon undrade hur man bör förbereda sig inför analsex. Något som många har, och som någon genuint undrar över för att det kanske är dennes första gång. Många många tummar ner från bitterkärringarna.
    Nej, jag skojar inte. Vissa inlägg har nedåttummar i sexforumet, de flesta inte.
Svar på tråden Upp till kamp mot prussiluskorna