Inlägg från: Anonym (Äckelsvin har inte på forumet att göra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äckelsvin har inte på forumet att göra)

Upp till kamp mot prussiluskorna

Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 18:33:09 följande:

Berit, Britta och Margareta arbetar övertid med att söka upp varje inlägg som har ordet sex i det och rösta ner. Inte så mycket annat att göra i pensionsåldern kanske. När de var unga fick de lära sig att ligga still medan mannen gjorde sitt, sen när barnafödandet var avklarat så la de sexlivet på hyllan. Förstå chocken att läsa om folk som har sex endast för nöjes skull!

Rent bullshit från dig. 

Människor som faktiskt får sex i verkliga livet har inget tvångsmässigt sjukligt behov av att skriva om det härinne, likt alla störda incelknäppisar.

Lär er att fatta det som normalfuntade människor redan förstår - Familjeliv är ingen porrsajt. Pådyvla inte främmande människor härinne era egna ointressanta fetischer utan behandla forumet med respekt, så blir ni inte anmälda. Hur enkelt som helst.

Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 19:01:05 följande:
    Så att ställa helt normala frågor angående ens sexliv här på forumet att pådyvla fetischer? Jag får knulla i verkliga livet, och ibland blir sexuella relationer komplicerade, därav vänder jag mig till familjeliv för att lufta mina funderingar.

Tror faktiskt inte alls att du får ligga Berit. För så hade du inte varit så sur :(
    Jag är varken sexlös eller nån ?Berit? eller annan löjlig stereotyp du kommer dragandes med.

Sluta föra över er egen sexlös på de medlemmar hör som tröttnat på er porrfixering. Det är skillnad på att diskutera sex på ett neutralt sätt gentemot om att vara äcklig och skriva massa porrtexter.
    Anonym (Samlad skara) skrev 2024-10-01 18:59:36 följande:
    Du verkar vara balanserad. Tänkte på tonen i ditt inlägg och ditt valda nick.
    Det är ett fullt naturligt svar och reaktion på hur vidrigt och respektlöst en del idioter härinne beter sig. Då får man ingen lust att vara vänlig tillbaka precis. Sluta förstöra forumet med en massa porrtjafs.
    Anonym (Samlad skara) skrev 2024-10-01 20:23:08 följande:
    Prussiluskan upphöjt till 10. Den sk ur-prusiluskan.

Varför går du in på dessa trådar då?
    En bättre fråga är varför vissa sjuka runknissar härinne väljer att förstöra forumet med en massa vulgotjat när de vet att Familjeliv är mer kvinnoinriktat. Tror ni att kvinnor uppskattar era äckliga porrfrågor om något som inte angår er det allra minsta, som ex. deras sexliv? Nej, skulle inte tro detta. 

Dessutom bryter ni mot kutym och trivselreglerna som forumet har.
    Anonym (Kl) skrev 2024-10-01 21:32:47 följande:
    Förklara då varför exakt varje inlägg som har något med sex att göra har 3 tummar ner?
    Det där stämmer ju inte alls. Sett bra många fler dislikes än så. Vilket bara är bra och borde ge er en hint om att grova porrtexter inte är önskade här på forumet. 
Svar på tråden Upp till kamp mot prussiluskorna