Inlägg från: Anonym (Samlad skara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Samlad skara)

Upp till kamp mot prussiluskorna

Prussiluskorna verkar gilla den här tråden. Troligen har den samlade skaran hittat hit för att tumma ner allt dom har så svårt för.

• Anonym (Samlad skara)
    Eurydike skrev 2024-09-28 19:35:12 följande:
    Det är ett begrepp som jag har snappat upp här! Jag tror att det är menat som en nedsättande benämning på incels som misstänks för att sitta och runka till trådar 🤣
    Det innebär alltså att du hänger mycket i just inceltrådar?
  • Anonym (Samlad skara)
    Anonym (Farbror blå) skrev 2024-09-28 20:03:53 följande:

Har blivit kallad för vänsterbliven feminist (trots att jag inte är en feminist och högerkapitalistisk) otaliga gånger.

Har inte nämnt någonting särskilt feministiskt eller vänster utan det kommer helt från det blå från särskilt hatiska och dömande människor som ser saker helt svartvitt. Kanske prussiluskor

Man är antingen vänsterbliven kommunist eller SD-incel. Det finns inget mellanting på FL.
  • Anonym (Samlad skara)

Dock är det många som skapar sin egen verklighet. Är det snusk så är det en man som skriver, oavsett nick.

• Anonym (Samlad skara)
    Anonym (A) skrev 2024-09-29 18:57:21 följande:
    Precis så... Kvinnorna blir så butthurt över att höra det här, att de inte fattar att de är så långt upp i sina egna foliehattar att dom attackerar helt normala människor numera också.. 

(för att störa ert lilla like battle)
    Precis! Dock har jag inte tummat upp eller ner ett enda inlägg i tråden. Men mina åsikter är tydligen kontroversiella.. vissa gillar det och andra inte.
  • Anonym (Samlad skara)

Är Karens och prussiluskor samma sak?

• Anonym (Samlad skara)
    Anonym (Prussiluskor, upp till kamp mot pervotroll) skrev 2024-09-29 21:40:39 följande:
    Det är inget fel i att vara en prussiluska (enligt ts definition av ordet). Att bete sig hövligt och städat på nätforum är något de flesta föredrar härinne.

Att hålla på och äckla sig i text likt runkpellarna och inceltöntarna är bara så lågt som det går att krypa ner till. Skärpning. 
    Precis som i Pippi så försöker prussiluskan att vara ordentlig, göra rätt och även förmedla till andra hur dom ska rätta in sig i ledet samt predika moral. Hon har goda intentioner, men ändå blir det fel.
  • Anonym (Samlad skara)
    Anonym (Äckelsvin har inte på forumet att göra) skrev 2024-10-01 18:38:49 följande:

Rent bullshit från dig. 

Människor som faktiskt får sex i verkliga livet har inget tvångsmässigt sjukligt behov av att skriva om det härinne, likt alla störda incelknäppisar.

Lär er att fatta det som normalfuntade människor redan förstår - Familjeliv är ingen porrsajt. Pådyvla inte främmande människor härinne era egna ointressanta fetischer utan behandla forumet med respekt, så blir ni inte anmälda. Hur enkelt som helst.

Du verkar vara balanserad. Tänkte på tonen i ditt inlägg och ditt valda nick.
  • Anonym (Samlad skara)
    Anonym (Äckelsvin har inte på forumet att göra) skrev 2024-10-01 19:08:12 följande:
    Det är ett fullt naturligt svar och reaktion på hur vidrigt och respektlöst en del idioter härinne beter sig. Då får man ingen lust att vara vänlig tillbaka precis. Sluta förstöra forumet med en massa porrtjafs.
    Prussiluskan upphöjt till 10. Den sk ur-prusiluskan.

Varför går du in på dessa trådar då?
  • Anonym (Samlad skara)

Det verkar finnas någon form av koppling/samband mellan prussiluskor och tummen ner.

Svar på tråden Upp till kamp mot prussiluskorna