• Fiona M

Nästan medelålders och inget liv

Börja med att fånett umgänge, vänner du trivs att göra saker med och kan prata med.

• Fiona M
    Fiona M skrev 2024-09-29 09:40:32 följande:

Börja med att fånett umgänge, vänner du trivs att göra saker med och kan prata med.

*få ett
  • Fiona M
    Anonym (?) skrev 2024-09-30 17:16:40 följande:
    Nej, du är inte en författare och jag tycker att du far med osanning när du kallar dig där. Men visst, vi släpper det.
    Vad har du för definition då? Och varför är det viktigt att hacka på Freddie K?
  • Fiona M
    Freddie K skrev 2024-10-01 09:33:07 följande:

Jag har fått mina noveller utgivna på ett riktigt förlag. Även om de bara är som e-böcker, men jag älskar att skriva och jag är bra på det och novellerna säljer ganska bra, trots minimal marknadsföring. Men visst, jag kanske inte ska kalla mig för författare utan för skrivande person. Blir alla nöjda då?

Fortsätt kalla dig författare!
  • Fiona M
    Anonym (?) skrev 2024-10-01 17:45:09 följande:
    Ja, det vore betydligt mer ärligt. Inget fel att skriva på sin dagliga verksamhet. Varför försöka försköna det? Duger du inte som du är?
    Vad är du egentligen ute efter?

Du är så mycket, mycket mer än ditt jobb. De allra flesta skulle må bättre av att inte bygga sin identitet kring sitt jobb, vare sig det är daglig verksamhet eller statsminister, och istället bygga på vad som utvecklar en som person.
  • Fiona M

?
    Det är ju du som tycker han ska "erkänna" daglig verksamhet istället för att fokusera på det kreativa och givande som är definierande för en person på ett helt annat sätt.
    Varför?

Anonym (?) skrev 2024-10-01 18:10:09 följande:
    Ja, man är mycket mer än sin sysselsättning, så varför försköna den?
Svar på tråden Nästan medelålders och inget liv