Nästan medelålders och inget liv
Anonym (sjuktensam) skrev 2024-09-28 22:15:11 följande:
Jag förstår inte vad du menar?Anonym (Jag) skrev 2024-09-28 22:06:57 följande:
Jag är inte i samma situation (även om jag också kan känna mig ensam ibland), är kvinna och 36 år och väntar mitt fjärde barn.. Men som många andra har skrivit så är det absolut inte kört när man är man och 40 år och har bra jobb.
Tänk på att det finns många kvinnor i 35-40-årsåldern som vill ha familj men inte har hittat rätt än. Tänker att det nästan borde räcka att skriva på nån dejtingsida vad du jobbar med , att du inte har barn men vill ha det (om det är du vill alltså).
Annars är det väl krogen eller någon aktivitet där du träffar kvinnor , typ danskurs kanske.Om inte annat lär du ju känna fler personer och sen kanske ännu fler genom dom. Och om du inte vill behöver du ju inte säga att du aldrig har haft nån tjej.
Jag har försökt med dejtingsidor sedan jag var 20 som inte lett till någonting. Danskurs är ju inte alls min grej men jag är öppen för liknande saker.
Att vara ensam och vara singel tänker jag är två olika saker och jag tycker det låter som att det är ensamheten som är problemet och det behövs ju inte en partner för att lösa det.