Bonde söker fru 2024
I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀
OBS, Ina spoilers
I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀
OBS, Ina spoilers
Står fast vid att övernattningsdejterna är ett elände som bara är till för att skapa drama och misstämning. Hur bonden än gör blir det fel. Isak verkar ha förstått det och är uppenbart obekväm då han tänker på de andra tjejerna, medan hans dejt bara vill i säng. Hans andra tjejer är överdrivet hispiga, men det är TV4 som vill ha det så.
Alma verkar omogen som inte genomskådar Lukas.
Ser man ett år framåt tror jag bara det är Anders som kanske är ihop med någon av deltagarna.
Görans kvinnor kanske borde fundera på varför en tiopoängare som han är singel...
Anders har väl inte varit på övernattningsdejt
Vilken otroligt vacker gammal gård
Tryckt stämning när Isak är tillbaka.
Verkligen tryckt stämning
Tryckt stämning när Isak är tillbaka.
Jag missade förra veckan. Anders hade tre tjejer. Emma från Piteå. Brunhåriga. Och den blonda. Den blonda är borta, valde hon att åka eller var det Anders som ville det?
Jag har svårt för Isak. Han är alldeles för "tillbakadragen", blyg och ... liksom lite dålig på att förstå när det är läge att prata lite. Hade haft svårt att falla för honom.
Jag missade förra veckan. Anders hade tre tjejer. Emma från Piteå. Brunhåriga. Och den blonda. Den blonda är borta, valde hon att åka eller var det Anders som ville det?