• Nandez

Bonde söker fru 2024

I kväll börjar Bonde söker fru, här kan vi prata om stort och smått i programmet under trevliga former😀

OBS, Ina spoilers

• Svar på tråden Bonde söker fru 2024
  • Nandez
    Tecum skrev 2024-11-30 15:20:11 följande:
    Jag håller med dig, det är samma sak varje år. Och varför, det är väl ingen konst för bönderna att ta ensamtid i turordning med personerna om det bara är tre-fyra kvar? Är det riggat på något vis? Eller får de egentid fast det inte visas?

Jag är fortfarande negativ till övernattningsdejten, den är bara till för att skapa konflikter. Hur bonden än gör blir det fel, väljer hen favoriten känns det avgjort, väljer hen den som tidigare fått minst tid känns det vilseledande. Och de som inte får den känner sig bortvalda och det kan påverka deras förmåga och vilja att visa sina känslor i fortsättningen. 
    Håller med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-30 17:00:33 följande:
    Bonde söker fru har verkligen förlorat sin charm. Många brevskrivare får för lång tid framöver dålig självkänsla.
    Man hoppas att det inte blir så
  • FtS70

Göran  jagärintebondeutanborilägenhetochlekercowboypådagarna, dags att fråga dig varför du är med...

• Nandez
    FtS70 skrev 2024-12-03 20:07:05 följande:

Göran  jagärintebondeutanborilägenhetochlekercowboypådagarna, dags att fråga dig varför du är med...

Skrattande
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-03 20:14:42 följande:

Tråkigt att Viktor fick åka hem

Jag tycker att det är lite taskigt av Alma.
    Jag förstår att det är svårt för henne med,men hon har ju inte gett Victor en chans.
Svar på tråden Bonde söker fru 2024