Inlägg från: Anonym (Nej du) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej du)

Tips på jobb där man kan se bra ut

Anonym (Tangerine) skrev 2024-09-24 16:18:03 följande:

Lite längre utbildning så skulle jag föreslå konsultföretag gärna inom civila tjänster (Vägar, vatten, mark osv)

Haha, jag kan räkna antalet kvinnliga konsulter inom samhällsbyggnad med fejknaglar på ena handens fingrar. Ts skulle se ut som en clown i min bransch. Plus att det faktiskt är en krävande utbildning.

Butik låter mer som ts nivå.
  • Anonym (Nej du)
    Anonym (Tangerine) skrev 2024-09-25 18:57:40 följande:

Det finns olika typer av fejknaglar, du kanske tänker i extrema termer. 

Vet inte vad ts har för kapacitet. Kan vara bra att vidga sina vyer och tänka utanför boxen vilka möjligheter hon har. Konsult inom civil tycker jag absolut är ett alternativ. 

Det syns om naglar är fejk.

Sen ger du dåliga råd för du gissar ju bara. Finns ingen bransch som kallas civil ens. Skrikandes

• Anonym (Nej du)
    Anonym (Tangerine) skrev 2024-09-25 20:28:28 följande:
    Vad är du för en? Vem skriver på det sättet du gör?
    ts skriver dessutom målade naglar, inte ens fejknaglar. Du verkar förresten inte sett fejknaglar för den delen heller.

Jag vet att inte någon bransch kallas för civil. Förstår du ens vad jag menar med ordet civil? Jag föreslår konsult inom väg, mark, järnväg, geo eller v/a. Tycker det är ett förbannat bra råd.

Skärp dig och sluta grina.

Nej, jag förstår inte vad du menar. I svenska är motsatsen till civilt militärt. Tänker du att ts klarar av alla konsulttjänster mot civila sektorn men inte riktat mot den militära. Det var en väldigt specifik bedömning av hennes förmågor. 

Eller så babblar du obegriplig svengelska. 

• Anonym (Nej du)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-09-26 00:09:22 följande:
    Du själv är en clown på ditt jobb. Så butik är det jag passar, det är på "min nivå?" Herregud...
    Känner du ens mig för att du ska skriva som du gör?!
    För din info, jag är inte den typen av tjej som har långa spetsiga plastnaglar i gele/akryl med färg, mönster etc.
    Jag har lång nagelbädd tack och lov, och kan därför ha korta naglar. Sen målar jag dem i ett skirt ljusrosa nagellack. 
    Var skrev jag ens något om fejknaglr i min start???
    Haha, tala om att vara uppfylld av bilden av sig själv. Blir du lite glittrig i ögonen när du skriver om din intima doft, långa nagelbädd och skira nagellack? 
Svar på tråden Tips på jobb där man kan se bra ut