Inlägg från: Anonym (Di) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Di)

Fet

72 kg är långt ifrån 100 kg så du har ju ingen extrem övervikt men att äta så som du beskriver och dricka cola ofta är inte bra för någon, oavsett vikt.
    Bor du fortfarande hemma? Du är vuxen så du kan ju bestämma själv vad du vill äta och köpa hem i matväg. Det viktigaste är inte att bli smal utan att vara hälsosam och få i sig bra näringsämnen så om jag vore dig hade jag tänkt mer på det än att stirra mig blind på vikten. Börja med nya sunda matvanor som ett första steg. 

• Anonym (Di)
    Mandel skrev 2024-09-23 13:30:01 följande:
    Hade jag en väninna som jag starkt misstänker gjorde det.
    Från att ha varit en otroligt söt, glad, positiv och sprallig person med några kilo extra, blev hon mager, grå, deprimerad och sedan sjukskriven i många år.

Vet att det inte fungerar så, men jag har ofta funderat över det. Sa även till henne att jag saknade min glada väninna, men fick svaret att det var detta som var hennes riktiga jag.
    Avslutade till slut vänskapen för jag orkade inte med hennes ältande, gnällande, gråtande, dömande mot alla andra människor osv.
    Det var nog ingen förlust för din väninna med tanke på din låga empati. 
  • Anonym (Di)

Jag har mina aningar om vem som startar alla dessa överviktstrådar och utger sig för att vara överviktig. Det är samma stil på trådarna och samma överdrivna dramatiska sätt att skriva på för att göra folk upprörda eller engagerade i trådarna. Och i alla dessa trådar svarar personen själv. Det är knappast en slump. Personen hoppas på att folk ska skriva så nedlåtande som möjligt om den överviktiga men när de inte gör det tröttnar hen och skriver en ny liknande tråd. 

• Anonym (Di)
    Anonym (()) skrev 2024-10-09 15:39:03 följande:
    Det var ingen som frågade dig heller men alla får svara på diskussionerna i tråden vet du
    Vissa svarar enbart för att jävlas och trycka ner andra och inte för att tillföra något vettigt. Och vissa startar trådar som de sedan själva svarar i med ett annat användarnamn. 
Svar på tråden Fet