Inlägg från: Anonym (Fjfn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fjfn)

Jag har varit trogen min älskarinna i 25 år

Undra vad dina barn hade tyckt om de fått reda på att farsan hållt på med en annan i 25 år! 

• Anonym (Fjfn)
    Anonym (old) skrev 2024-09-23 18:20:15 följande:
    Hon var fri att lämna för 25 år sedan.  Ja jag hade blivit glad om hon hittade någon annan. Lika glad som om hon hade lämnat. Men nu blev det ju inte så. Det har hela tiden varit på min frus villkor. Så din omsorg om henne är något missriktad i mina ögon.  Min fru kanske har haft massor av älskare under tiden, något jag aldrig brytt mig om.
    Hon lämnade väl inte dit för ni är gifta. Är man det har man lovat varann trohet. Missat det?
  • Anonym (Fjfn)

Kan verkligen inte hänga på detta forumets, jag blir tokig 

• Anonym (Fjfn)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-09-23 18:32:33 följande:
    Tryck på "visa endast" och läs alla TS inlägg. Något du uppenbarligen inte har gjort.

Han har redan skrivit flera gånger att frun visste om upplägget men valde att stanna ändå. Hon och TS hade ändå slutat ha sex och det fanns ingen kärlek kvar, även om de verkar ha trivts ihop som vänner. 

Det framgår i TS inlägg att han och frun har pratat om detta.

Jag tror att TS fru har stannat av bekvämlighet och ekonomiska skäl. Knappast för barnens skull, de är ju vuxna sen länge. Redan för 20 år sen var deras barn vuxna eller nästan vuxna, efter vad jag har förstått. De hade kunnat bryta upp då, men valde att fortsätta tillsammans. Rätt eller fel får var och en bedöma. Men båda hade kunnat lämna för länge sen om de hade velat. TS borde kanske ha gjort det, men frun verkar inte ha levt i en lögn.
    Ja fast det han säger stämmer ju inte! Om hon nu vet så hade han kunnat fortsätta även efter han slutat jobba. Det påstår han ju inte sig kunna göra. Då vet hon ju inte!
  • Anonym (Fjfn)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-09-23 18:35:02 följande:
    Skämtar du? Menar du att äktenskap aldrig spricker?

Eller är du emot skilsmässor?

Man kan stanna av många skäl. Men om man har ett äktenskap utan kärlek och samliv. Vad har man då kvar sedan barnen har flugit ut?
    Nu handlar det om 25 (!!!!) års otrohet 
  • Anonym (Fjfn)
    Anonym (Tvillingmorsan) skrev 2024-09-23 18:45:53 följande:
    Snarare 20-25 års öppet förhållande, med enda vid sidan om i stället för olika partners. Men ja, någon av dem borde lämnat för länge sen.
    Jag tror inte på att frun vet när han måste dölja det i affärsresor 
  • Anonym (Fjfn)
    Anonym (old) skrev 2024-09-23 19:01:19 följande:
    Du har missuppfattat flera saker men om du läser mina svar till andra så framgår det att jag kommer att flytta till staden där min älskarinna bor,  Om jag stannat ända till pensionen så skulle det bli jobbigare att flytta.

Jag förstår inte varför jag skulle göra avbön för att jag ställt upp för familjen i 25 år.  Nej någon rim och reson måste det väl ändå finnas. 

Mina barn kommer knappast att klandra mig eller rättare sagt oss. Vi kommer att skiljas som vänner. 

Ibland undrar jag om inte barn har en orealistisk syn på föräldrarnas relation. Man kan inte tvinga någon att känna kärlek. Ibland tar kärleken slut helt enkelt, men det är ingenting som hindrar att man fortsätter tillsammans som vänner.
    Ställt upp för familjen? Ställt upp? Haha, det har din fru om nån gjort, du frog ju för 25 år sedan 
  • Anonym (Fjfn)

Japp kärlek kan ta slut, ABSOLUT. men då DRAR man!!!!! Man doppar inte andra. 

Det är för övrigt min farsa som givit mig denna åsikt så då har han också en orealistisk syn på kärlek menar du? Att man skall vara trogen? 

• Anonym (Fjfn)

Min pappa är för övrigt född -49 så han är äldre än dig till och med 

Svar på tråden Jag har varit trogen min älskarinna i 25 år