Jag har varit trogen min älskarinna i 25 år
Stackars din fru att bli lurad på 25 år
Stackars din fru att bli lurad på 25 år
Ofattbart hur man kan göra så mot en annan människa
Ska kanske tillägga att jag inte är det minsta rädd för ensamhet men jag är rädd för att mista den kvinna jag älskar
Tackar för reaktionerna men måste säga att jag inte väntade mig så mycket kritik
Det verkar onekligen som om hustrun i alla lägen får sympatierna.. Blir inte riktigt klok på det här men troligen tycker flertalet att jag skulle ha skilt mig efter yngsta dotterns födelse. Att jag på något sätt lurat min fru när jag accepterade ett liv utan närhet och intimitet. Det nå väl vara så men då visste jag inte att jag skulle träffa en annan kvinna som gav mig allt det där-
Någon anklagade mig för att inte älska min fru, men varför ska jag älska någon som inte älskar mig tillbaka ?
Nu har jag i alla fall bestämt mig för att bryta upp från mitt äktenskap och det gör jag för min egen skull, inte för älskarinnans, inte för min frus utan för min skull.
Vet inte vad som kommer att hända med mitt förhållande med älskarinnan. Hon kanske lämnar mig men det får väl bli så då. Förhoppningsvis kan vi fortsätta trots att jag blir singel.
Det var allt jag hade att säga. Kommer inte att svara på fler inlägg här.
Du är inte älskad av din fru, säger du. Är det så? Har hon sagt att hon inte älskar dig och är okej med att du har en älskare vid sidan av?
Vad har hon för anledning att vara med dig då om hom inte tycker om dig som du påstår, om du nu vet att det är så? Hur förklarar hon att hon stannar då? Ni måste väl ha pratat med varann? Eller? Parterapi? Ingenting sådant? Nej , du går och doppar en snnsn istället som att det löser problemet . Tvärtom. Och nu, ni passat det att dra efter 25 års bedragande. Fattar du själv hjr mycket det kan såra din fru om hon inte vetat om detta? hade en killkompis som tog livet av sig för hans fru var otrogen i någon månad
Det är inte synd om dig. Du väljer att vara otrogen, du kunde dragit direkt. Och kom inte och säg att du gjorde det för barnen. så du lär dina barn att otrohet är okej då? Att när det blir jobbigt kan man doppa en annan? Du vet vad fru innebär va? Du har lovat din fru evig trohet genom giftemål men det har du kanske glömt
Less jag blir
För dig är det kanske inget slöseri. Du har ju fått både kakan och ätit den. Men för din stackars fru? Hon kunde ju ha haft en man som älskat henne. Du har lurat henne på 25 år av hennes liv. Kan man säga. Om det inte är så att hon vet om detta och accepterat det för då är det en helt annan sak. Inser du inte själv hur mycket otrohet kan skada? såra?
Om din fru haft en annan i 25 år? Också? Hade du blivit glad?