Inlägg från: SmulanFnulan |Visa alla inlägg
  • SmulanFnulan

Flytta vid gemensam vårdnad

Det enda jag läser i dina inlägg är "vi vi jag jag jag vi vi vi". Du nämner aldrig vad barnet vill och mår bra av. Riktigt egoistiskt av dig och jag hoppas och tror familjerätten ser allvarligt på erat förhållande impulsiva beslut.

• SmulanFnulan
    Anonym (Mamma som vill väl) skrev 2024-09-22 12:53:00 följande:

umgänget blir minskat med 4 nätter i månaden. Sen vet jag inte vart du får 12 timmar ifrån. Men nu har jag hört din åsikt. Återigen, jag flyttar inte om han inte vill punkt.

Ni har ju redan köpt gården och du har varit väldigt tydlig med att ni inte har råd att ha kvar dubbla boenden... Snyggt efterhandskonstruktion!
  • SmulanFnulan
    Anonym (Mamma som vill väl) skrev 2024-09-22 13:07:54 följande:

jag vet att de inte går att flytta utan pappans samtycke.. de har jag också kommenterat flera gånger, gården köpte vi JA, jag Vill bo där JA. Sen kanske de blir om 10 år. Jag är medveten om det. 

klart de kan funka utan att min dröm blir uppfylld, men jäkligt frustrerande när pappan inte engagerar sig ett skit. Men de är väl bara och bita i de sura äpplet. 

men som sagt, man måste få se över olika alternativ utan att vara en dålig människa. 

De flesta hade stämt av och gjort klart allt INNAN köpet. Men du gjorde precis tvärtom. Märkligt.
Svar på tråden Flytta vid gemensam vårdnad