• Anonym (Göran)

Bestrida "äktenskapsförord"?

Om han har lagt jobb på att förfalska ett så känns det lite otacksamt att sedan inte ge honom cred:en som det skulle innebära om det vore giltigt. Som god medmänniska bör man acceptera vad som står i det eftersom han kan ha lagt mycket jobb på att få till en sjysst förfalskning. Man vill ju inte verka ogin.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Göran)
    Anonym (Q) skrev 2024-09-22 04:58:21 följande:
    Vilka fler brott tycker du att det är ok att göra, bara man gör det snyggt? Vilka fler kriminella dunkar du i ryggen för ett bra utfört brott? 
    Oj, så avundsjuk du blev då! Misslyckad brottsling förstår jag!
    Som jag sa så är det inte alltid bara en sida som räknas. Sanningen gör ont för dig!
  • Anonym (Göran)
    Anonym (Q) skrev 2024-09-22 18:17:12 följande:
    Oja! Jätteavundsjuk. På vad? Att du tycker det är ok att förfalska en annans persons namnteckning, bara man gör det snyggt? Du får nog vara lite mer specifik på vad det finns att vara avundsjuk på i ditt märkliga tankesätt. Sanningen gör ont? Är din sanning, att brott är ok, den enda sanningen? I så fall vill jag inte leva ditt liv. Då lever jag hellre ett liv där jag inte ryggdunkar kriminella handlingar. Hoppas du får en sundare tankegång någon gång.
    Så personligt du tar det. Mycket avundsjuka här.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Göran)

Han kan ha lagt väldigt mycket jobb och kanske pengar på detta men bara för att han är en man så ska han tryckas ner av bittra kvinnor. Ingen uppskattning alls kan visas för hans ansträngningar.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Bestrida "äktenskapsförord"?