Miatheone skrev 2025-03-07 17:56:48 följande:
Haha ja tyvärr, denna väntan är extremt.
Tack, ja brukar känna av på den sidan som ägget växer på (har varit på rätt sida varje gång 🤣) Känns som en liten molande värk typ. Ägglossningen känner jag dock inte av sen utan bara inför den. Hemligt nummer ringde upp igen visade sig bara vara spam-samtal. Inte okej att skrämma mig sådär 🤣.
Ja, Barnmorskan jag alltid bokar VUL:en av på fertilitetsmottagningen rekommenderade det så vi verkligen ser att ägglossning sker. Annars känns det ju inte som nån idé att fortsätta enligt samma planering. Ahh okej, brukar oftast enligt mensen då ha ägglossning cirka cykeldag 18 med letrozol så är alltså dag 26 då jag ska ta provet ungefär 🙂
Fruktansvärt, VÄNTAN på att mensen ska ta slut, VÄNTAN på ägglossningen, VÄNTAN och förhoppningar på gravtest.. gösses.. 😅🙃
Oj men va häftigt ändå att du känner ändå så pass tydligt!😁 Men neeeej, fan va oschysst! Borde inte vara okej för andra än vården att ha hemligt nummer 🤣
Låter som en klok människa! Men precis då får man de lite som du skrev tidigare svart på vitt vad som sker! Jag har hitlis tagit de blodprovet varannan stimulering för att hålla lite koll så de inte blir nå tok under resans gång.
Ja men precis! Sen är de ju lite beroende på om den dagen sker på helgen så där får man tänka dag 7 eller dag 9 efter ÄL. 😊😊