Letrozole, följas åt?
Haha jamen de kan man verkligen säga!
Idag var de även blodprov-progrestron prov (ÄL+7) så håller tummarna att de faktiskt blive nå av alltsammans..😅
Eller så kommer de nu i dagarna av sig självt🥰👏🏼
Haha jamen de kan man verkligen säga!
Idag var de även blodprov-progrestron prov (ÄL+7) så håller tummarna att de faktiskt blive nå av alltsammans..😅
Eller så kommer de nu i dagarna av sig självt🥰👏🏼
Nanathalie - håller tummarna för stabilt uppåt ! 👏🏼
Miatheone - rackarns ! Men ring gärna till dem å uppdatera så kanske dem tänker annorlunda ? Eller jag vet inte, kanske jag greppar efter halmstrån Men vill så gärna att alla ska få samma chans!
Taack🥰 de som blir de blir (vågar inte ha för höga förhoppningar 🙈)
Du få se till att ha lite "krav" på bättre uppföljning så du får veta vad som sker i kroppen ❤️ skönt för ensjälv med att inte behöva sitta å fundera på vad som hänt och inte!
Hepp, där kom den berömda..
ny omgång påbörjas om 3 dagar.. suck. Så besviken.
Hej på er ❤️
Igår fick vi se vår bebis igen. Tyvärr hade hjärtat slutat slå 8+6, var i 9+6 igår.
Nu får jag vänta på att kroppen gör sin grej, men på 1 vecka har den ju inte fattat att bebisen dött. Alltså en missed abortion (MA).
Fattar inte kroppen innan måndag så får jag cytotec för att abortera bort det.
Kommer haka på er här inne igen när det ordnat upp sig och vi är redo att försöka igen.
Kram från mig ❤️
I tisdags kom mensen prick 15 dagar efter vad läkaren trodde jag skulle ha ägglossning. Hade dock inte ett enda postivt ägglossningstest och testade från dag 11-25 morgon och kväll. Ringde mottagningen idag och ska nu fortsätta med letrozol dubbeldos och har inbokad tid hos dem dag 16 (12 februari) för att vidare planera därifrån om ingen ägglossning har inträffat och så skulle dem kika på hur det ser ut då och vad vi kan göra framöver . Skönt iallafall att slippa provera denna gång.