Letrozole, följas åt?
Nu kommer min ägglossning! Positivt test, vilket innebär ägglossning inom 2 dagar!
Förra cykeln kom ägglossningen på cykeldag 21 och nu cykeldag 18. Hoppas det tar sig nu ❤️
Nu kommer min ägglossning! Positivt test, vilket innebär ägglossning inom 2 dagar!
Förra cykeln kom ägglossningen på cykeldag 21 och nu cykeldag 18. Hoppas det tar sig nu ❤️
Tagit 2 tabletter Letrozol så tre kvar, hoppas verkligen på att detta funkar nu 😀
Jag är gärna med i tråden. Äter min första kur letrozol nu eftersom jag har oregelbunden mens. Ska kolla med VUL i slutet på nästa vecka om kroppen svarar på tabletterna
Hur går det för er där ute?
Jag har nu fått bekräftad ägglossning igen och är idag på äl+4! Flera dagar tidigare bim, om apparna räknat rätt är bim 23/11. Äntligen kan man börja längta, hoppas och om cirka 5 dagar börja småtesta! Cant wait
Nu har jag varit iväg och äggblåsor fanns men ingen större än 10mm så ska tillbaka nästa vecka för ytterligare en koll och se om någon växt till sig.
Håller tummarna för er!
Jag är på äl+6 idag. Helt sjukt. Känner dock 0. Det sägs ju att man kan få symtom såhär dags men not me. Möjligtvis pms. Känslosam och arg typ hela tiden 😂 kan liknas med en pmskossa skulle jag tro.
Kanske smygtestar imorgonbitti just for fun. Såklart att det blir negativt när det är så tidigt men har typ 50 stickor så kan unna mig en om dagen nu tänker jag😂 #crazyperson