Minilillis skrev 2025-03-23 18:45:29 följande:
Åh förstår verkligen din jobbiga period! Är mitt i en själv med! 2 av mina bästa kompisar väntar deras 2a barn, samt min bror väntar sitt tredje... å alla lyckades så där "åh hoppsan va kul" efter att vi börjat aktivt försöka med hjälp... suck ... och dessutom bestämde sig mensen komma så inget guld ägg denna månad heller.. hoppet försvann verkligen och skuld beläggningen av en själv är hård..
Sorry för även mitt jobbiga urskrivamde!❤️?????
Förstår verkligen, känns verkligen som alla utom jag i min närhet blir gravida just nu. Så fort man får ett besked om någons graviditet så tappar jag hoppet lite mer och tänker varje gång borde det inte vara min tur nu, har ingen aning om hur länge jag får köra på letrozolen innan dem hänvisar till IVF (vilket vi inte kommer göra
p.ga ekonomin). Folk som vet om det i min närhet säger bara - Det blir er tur till slut , det kommer. -När ni väl slutar tänka på det osv. Men allt man kan göra är ju att tänka på det då man vill det så gärna att man till och med tycker man börjar känna av symptom men som vanligt är det ju alltid mensen som kommer några dagar senare. Vilken omgång Letrozol är du på nu? , Har själv kört 4 omgångar (tre st med dubbel dos) och lyckas det inte denna gång så blir det min 5e nu i april. Hoppas verkligen detta är din månad ❤️❤️