Letrozole, följas åt?
Hej Allihopa! :D
Tänker att jag hoppar in här!
Jag avslutade min andra dos med Letrozole den 27 januari och åt då dubbel dos mensdag 3-5 då enkel dos förra månaden inte gav något resultat. Har PCOS och blivit gravid 3 gånger tidigare utan att vetat om detta.. Så känns väldigt tråkigt att det helt plötsligt inte bara funkar. Kroppen är bra konstig ibland ;)
Jag fick i alla fall fast gubbe på clearblues ägglossningstest på CD 17 den 6 februari efter blinkande gubbe i 5 dagar. Hade varit på VUL på CD 11 och hade då äntligen en blåsa på 16mm på höger äggstock. Den 7e vaknade jag vid 04 tiden och hade så ont på höger sida att jag knappt kunde gå (Har alltid kunnat känna ägglossning) men denna gång var det brutalt! Tog en Alvedon och kämpade mig igenom ett tidigt arbetspass. Senare mot kvällen så avtog smärtan. Provade med ett ägglossningstest någon dag efter och det var då negativt. Från och med den 7e så har jag haft så otroligt ont i brösten och bröstvårtorna (pga progesteronet).
Är på ÄL +6 idag, har molvärk som suttit i hela dagen och blev så chockad precis när det helt plötsligt kom ut en tjock genomskinlig klump? Var efter en orgasm. Ursäkta för snusk beskrivningen. Men är det ens möjligt att denna slempropp kunnat legat kvar från ÄL och sen kommit ut nu? Såg nästan ut som samma äggviteflytning klump jag hade 4 dagar innan ÄL. Kan inte ha haft ÄL igen, med tanke på smärtan jag hade den 7e så är jag 99,9% säker på att ägget lossna just då.
Någon som varit med om liknande? Är så ivrig men kan inte ta ett grav test fören den 21?