Letrozole, följas åt?
Ska jag vara helt ärlig så är jag superglad för er som lyckats bli gravida på letrozol. Men måste erkänna att jag samtidigt blir avundsjuk, har nu i snart 3 år försökt få till ett syskon utan resultat och är nu inne på andra gången med letrozol som än så länge inte ens gett mig ägglossning. Börjar bli trött på denna väntan och rädd för att jag bara helt enkelt kanske kommer få "nöja" mig med ett barn. Har verkligen inte ekonomin till att gå vidare mot IVF. Mitt i allt försök till ett syskon känns det dessutom som att alla bara blir gravida både influencers och närstående. Kan tyvärr inte låta bli att bli lite ledsen när man själv aldrig lyckas.
Har ett "letrozol barn"(lät nästan hemskt, men hon var sjukt efterlängad♡) sedan tidigare och försöker nu få till ett syskon. Inne på 4e letrozol +ovitrielle omgången.
Har inte läst alla era fina inlägg , och grattis till er som lyckats redan♡
Miatheone vad du än gör ge inte upp! Ditt guld ägg kommer! Och jag delar din avundsjuka på närstående/influenser/alla andras "lätta graviditeter" om än jag är glad för deras skull! Men en fundering (har som sakt inte läst alla inlägg och vill inte tränga mig på) är de din andra omgång nu? Har du fått pröva med ovitrielle sprutan?
Jag själv har pcos och ägglossningen är kass. Dvs får den inte överhuvudtaget men letrozolen hjälper verkligen tillväxten och sedan tar jag ovitriellen för att som en läkare sa till mig "skjuta av" Ägglossningen 😅