Inlägg från: Barnlängtan2024 |Visa alla inlägg
  • Barnlängtan2024

Letrozole, följas åt?

Miatheone skrev 2024-12-10 15:37:50 följande:

Hur går det för er tjejer? Själv ska jag påbörja provera kuren imorgon sen dubbeldos letrozol när blödningen kommer igång (antagligen om lite mer än 2 veckor) 

Hej!!
    Hoppar in här.Avslutade kuren med provera i fredags och fick mens samma dag. Började med Letrozol 7,5 mg i söndags. Tredje dagen idag och jag känner mig så extremt trött!! 
    Har VUL nästa onsdag, hoppas hoppas. Min fjärde runda.  Första fick jag ingen på 2,5, andra fick jag ägglossning på 5 mg men ingen graviditet, körde 3e rundan med 5 mg, inget ägg i sikte. Så nu på 7,5 mg. Hoppas hoppas! 
  • Barnlängtan2024

Avslutade letrozolbehandling för 3 dagar sedan, fick fast gubbe på CB advanced igår och idag har jag rosa flytning vad kan det vara? Tidig ägglossning? 😨

• Barnlängtan2024
    Nanathalie skrev 2024-12-15 13:45:29 följande:
    Ja! Ligg på!! Jag hade ju samma. Fast kroppen lyckades inte första gången så den försökte igen i veckan och lyckades. Men jag var med om en konstig grej. Tog ett gravtest imorse helt oplanerat och jättekonstig 5 dagar efter äl men jag kan inte låta bli, beroende.. Men jag fick 2 streck. Vet inte hur jag ska tänka. 

Första tanken är att det är falskt positivt. Men har aldrig fått ett så tydligt teststreck någonsin. Så fattar ingenting. Får ta ett nytt imorgonbitti.....

Åhh du ger mig hopp! 

men guuuud!! Jag hade litat på det? Prova ikväll igen? Jag vågar nog på mig att säga grattis 🥹 
    Äl+5 kan ändå ge utslag! 

Ett tips, köp graviditetstest från Amazon, fick det på två dagar 50 st för 180kr?  Och de mäter 10/ul så det är som CB tidiga test, förhoppningsvis behöver du inte använda igen men om man är som mig och inte kan låta bli att testa är det så värt just för att det blir så dyrt annars 😅 

• Barnlängtan2024
    Nanathalie skrev 2024-12-15 14:19:18 följande:
    Vågar inte hoppas, man kan ju bli så lurad. Men fattar inte hur det skulle kunna visa något så tidigt det är ju helt ologiskt! Kan ta ett nytt senare när jag lyckats koncentrera urinen lite! Håller dig uppdaterad. Men känslan är att det är falskt 🤨 dessa är från amazon! Älskar att man kan köpa så många för så lite. Men litar inte på detta 😂
    Nej jag förstår det! Men kan ju vara så att du ägglossat tidigare ju? Hoppas hoppas 🥰
    Du får hålla oss uppdaterade! Själv väntar jag på att mannen ska komma hem så vi kan mysa på 😂
  • Barnlängtan2024

Men jag smälter!!! Vilken julklapp 🥹🥹🥹!!!
    vi håller alla tummar och tår och hoppas det blir en bra månad för oss andra också ❤️

Nanathalie skrev 2024-12-19 15:10:28 följande:

NU HÄNDE DET! Jag smäller av!!!

Se hur svaga strecken är på testa tidigt, ändå gravid 1-2 på digitalt!!! Stanna här nu ❤️❤️❤️

• Barnlängtan2024
    Nanathalie skrev 2024-12-30 19:01:58 följande:
    Natural cycles! Klart bäst! Har testat flera olika men natural cycles har vart spot on!
    Hej!

Jag beställde också en från NC. Är på ÄL+8 och det är negativt så har tappat hoppet redan.. ska försöka med att tempa.

När ska man börja? Kan jag börja redan nu? ☺️
  • Barnlängtan2024
    Nanathalie skrev 2025-01-09 21:43:33 följande:

Hej tjejer!
    Jag gjorde nyligen ett tidigt vul för att bekräfta graviditeten men där fanns inget förutom en tom hinnsäck och mitt hcg var inte heller nämnvärt högt. Jag känner mig extremt orolig men ska på ett nytt vul imorgon fm och lämna blod igen. Håll tummarna ❤️

Vad va din hcg värde?❤️❤️❤️
  • Barnlängtan2024
    Nanathalie skrev 2025-01-10 15:33:09 följande:

Idag fick jag se mitt lille pyre MED ETT TICKANDE HJÄRTA ❤️ Gud vad jag blev lättad. Lämnade nytt hcgprov som vi får svar på på måndagseftermiddagen.

Ser båda delar ut har jag inget att oroa mig över ❤️

Mitt tidigare värde för 2 dagar sedan på 6+0 var 3022.

Åhhh va glad jag blir för din skull!! lilla plutten vill busa lite innan den kommer ut 😂❤️
Svar på tråden Letrozole, följas åt?