knyttets skrev 2024-10-13 08:19:20 följande:
Hur mås det i tråden? 😊
Själv är jag 5+1 idag. Graviditetskänningarna som jag känner igen från förra graviditeten har smugit sig på: bättre luktsinne (allt luktar äckligt), illamående, ömma bröst men framförallt SÅ trött. Är också svullen och trög i magen och den är så otroligt stor. Vet inte hur jag ska lyckas gömma den 😅 Förhoppningsvis lägger sig svullnaden snart. Har bokat inskrivningsbesök i början på november och väntan känns evighetslång som vanligt.
idag Är jag 5+4. Känner mig inte alls gravid vilket gör Att jag känner mig orolig. I fredags fick jag ngn brun flytning. Samma i lördags och idag. Inte mycket men ca en två st/dag. i samband med detta hade jag lite molandevärk vilket gjorde Mig mer orolig. I lördags tog jag test Som visade v2-3 igår och idag visade den 3+.
det enda jag känner är lite ömma bröst.
i och med mina tidigare missfall kör jag denna gången med progesteron (cyclogest) och trombyl från dagen Jag plussade.
har glömt att säga att 3 dagar innan jag plussade skickade vi in remiss för ivf.
skönt att känna gravidsymtom, för då känner man att man är gravid liksom. jag förstår dig med väntan. Det känns som en evighet?. har själv tid för tidigt ultraljud i vecka 8. Jobbigt med väntan 🥲