Inlägg från: Anonym (LillG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (LillG)

Gravid med bf Juni 2025!

Plussade i måndags och går precis in i v 5 idag. Känner inget förutom att jag rapar en hel del. Därav det tidiga testet 😅 gjorde kub förra hösten där man såg att fostrets hjärta slutat slå dagarna innan bara. Nytt försök nu, och ny man också efter en rad tråkiga omständigheter. Känner mig både glad och livrädd!

finns det någon fbgrupp ännu?

• Anonym (LillG)
    Sparklinggrey skrev 2024-10-21 14:38:42 följande:

Känner mig så trött nu, nån mer som känner sig tröttare än vanligt? 

Nej inte än.. men är bara i v 4+3.
    plussade förra måndagen..
    rapar,har skitdålig kondis helt plötsligt. Samt att brösten ömmar och spänner. I övrigt ingenting..
  • Anonym (LillG)

När slog de om till 3+ för er?
    är i v 5+0 idag o testade med clear blue Men står fortfarande kvar på 2-3v

• Anonym (LillG)

Hur mår ni alla? Går in i vecka 6+0 idag och har vul på onsdag.

enda symtom jag har nu är ömma bröstvårtor.
    känner inget illamående. Har även brun/beige aktiga flytningar Vilket håller ner förväntningarna på onsdag. Räknar inte med att vulet ska visa ett pickande hjärta.

med sonen mådde ja rätt illa i början. Ma som slutade med att fostret dog i v 12 mådde ja inte illa :/ 

• Anonym (LillG)
    Essential skrev 2024-11-03 00:05:38 följande:

jag har haft samma som dig. Hade inga symtom förutom ömma bröst. vecka 5 började mina bruna flytningar. vissa dagar är Det mer än andra dagar. Och jag har de fortf är i vecka 9 idag. var på tidigt ultraljud 6+5 där Jag fick se hjärtat. 

Vad härligt att de går bra ändå ❤️ håller tummarna att de får gå bra för oss båda trots detta! Ska göra vul på onsdag så får ja iaf veta läget just nu 🙏
Svar på tråden Gravid med bf Juni 2025!