Anonym (Anna) skrev 2024-12-07 17:39:04 följande:
Är i v 14 nu, har knappt vågat tro att det ska gå vägen för jag har verkligen mått skit hela tiden, men vi gjorde kub i onsdags och fick 1:20 000 och bebis växer och frodas. Men blir inte klok på att jag mår så fruktansvärt dåligt, jag mår jätteilla, äter lergigan sen v 5 och det verkar inte lätta. Har redan foglossning och har varit dunderförkyld konstant sen v 7, med ont i bihålorna och hosta som gör att jag kräks, håller på att mista förståndet. Vi får förhoppningsvis nipt-svar till veckan, efter att det första nipt misslyckades och fick göras om, men då är det ju bara kön vi får veta eftersom allt annat såg bra ut redan på kub. Har två tjejer sen innan och tänker att det måste vara en pojke nu när jag gled igenom de två första graviditeterna och kryper fram på knäna denna gång. Eller så är det åldern, jag är 40 nu och var 33/34 med tjejerna. Vet egentligen inte vad frågan var, ville nog mest ventilera bland andra som förstår. ????
Hand upp här. Jag mår oxå piss och har inte vetat ut eller in. Går på tabletter xonvea och mår fortfarande lika illa men slipper kräkningarna och kan sova hyfsat okej om nätterna. Åkte med på en förkylning i början och den sitter i än. De här veckorna har tagit mycket på psyket.
På mig är det nog åldern då, för jag väntar ytterligare en pojke. Har två pojkar sen innan och på dem mådde jag lite illa men inte på denna nivån. Mådde bra psykiskt och verkligen längtade och njöt, trots att jag hade foglossning och ischias tidigt med dem så mådde jag bättre. Jag kunde jobba och ha ett normalt liv, men nu är jag sjukskriven. Dock blev jag sjukskriven mot slutet på båda för jag hade sådan foglossning. Var 21 och 23 år när jag fick dem. Nu är jag 34. Eller så har jag bara extrem otur denna gången med måendet. Känns som att det aldrig kommer ta slut.