Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hej)

Missnöjd med sexlivet

Det jag direkt läser in är att du för honom inte Inger den där viktiga spänningen som alltid behöver arbetas på i ett förhållande. Han märker självklart att du jobbar på allt du kan för att få uppmärksamhet och tyvärr leder det oftast till det motsatta. Kanske tröttnade han på analgrejen och sexgrejerna pga att det länge varit en för honom härlig sexfantasi som sen blev serverad när han så önskade och tappade då all effekt.

Ska du gymma, gör det mest för ditt eget måendes skull, ska du handla underkläder, gör det för att du själv njuter av det. Ta en helg med en eller flera kompisar på annan ort och ha skitkul. Känn inget ansvar för att meddela dig och känn ingen oro över vad han fyller helgen med. 

Bli självständig så ska du se att hans lust poppar upp som gubben ur lådan hehe kom inte på bättre uttryck. men iaf ha kul och koncentrera dig på dig själv, jobba på det.

• Anonym (Hej)
    Anonym (B) skrev 2024-09-19 11:46:12 följande:
    Hade en relation där min partner hade hög sexlust och som ett resultat av det så hade jag låg sexlust. Dels för att jag inte var speciellt kär men också just för att han alltid var tillgänglig och alltid tog initiativen. Jag hann aldrig komma fram dit på egen hand innan hann redan var igång med att försöka få mig i säng. Så förstår absolut vad du säger.

Jag har försökt ta lite avstånd men det var mycket svårare än vad jag trodde det skulle vara. Jag har förut provat att inte ta initiativ till sex för att låta honom hitta sin lust, och då har det slutat med att vi inte legat på en månad. Så jag är lite rädd att om jag slutar att försöka hålla gnistan vid liv så kommer allting att dö ut.
    Förstår! Tyvärr är det nog det du måste inse då, att ni i längden inte ger varandra vad ni behöver. 
Svar på tråden Missnöjd med sexlivet