• Tecum

Mitt och sambons sexliv är dysfunktionellt

Hör av dig efter att sexförbudet gått ut om hur läget är då. Det är ett gott tecken att hon börjat onanera, men därifrån är steget långt till att återuppta penetrerande sex som legat nere så länge.

• Tecum
    New Dawn skrev 2024-09-20 19:44:37 följande:
    Ja, det är ju så, men på familjeliv får man ALDRIG(!) misstänka att något inte är sant, hur osannolikt det än är, och det gäller även om TS själv berättar saker som inte ens stämmer med trådstarten. (nu menar jag inte denna tråd i det fallet ) Det är lite konstigt med tanke på att det blir mer och mer vanligt att folk öppet och ogenerat ljuger. Sanningen verkar liksom inte lika viktigt i dagen samhälle. Tex myndighetspersoner och politiker ljuger, men man får absolut inte tro detta om en anonym person på familjeliv, nej, för det är ju ändå helt otänkbart....
    Haha, jag vet vem du syftar på... Men faktum är att det blir i princip omöjligt att föra en seriös diskussion om utgångspunkten är att TS ljuger, Då blir det tjafs om person istället för sak. Och frågeställningen i sig kan vara av intresse för någon annan, även om TS hittar på.

Men visst finns det några mystiska punkter i tråden, som att TS nöjt sig med ett obefintligt sexliv i många år och sedan plötsligt tar tag i saken. Och att man  kommunicerar via brev fast man levt tillsammans så länge.
    Men vi får väl se hur det utvecklas, konstigare saker har hänt...
Svar på tråden Mitt och sambons sexliv är dysfunktionellt