Mitt och sambons sexliv är dysfunktionellt
Haft liknande situation med frugan. Och efter ett antal småbarnsår av dött sexliv så gick vi hos parterapeut för att få hjälp att börja kommunicera kring det. Innan så blev jag frustrerad när hon avvisade mig och hon kände sig pressad att ha sex mot sin vilja.
Terapeuten hjälpte oss väldigt bra. Vi hade sexförbud i 3 månader och under den andra månaden började hon att onanera fick jag veta. Vi höll i dessa 3 månader utan sex med med mycket närhetsövningar.
Bad henne ta bild på sig själv när hon onanerade och efter lite tvekan gjorde hon det. Jag öste komplimanger över henne utan att blanda in min egen njutning att se bilden. Detta fortsatte en tid, hon skickade bilder när hon onanerade och blev mer självsäker. Vi tog det längre och jag fick via video titta på, var sjukt svårt att inte delta mer än med uppmuntrande ord. Men det var hennes njutning som var i fokus. Sedan bjöd hon in mig att titta på live en gång och då bönade hon att få se hur hon påverkade mig, så vi onanerade tillsammans utan att röra varandra.
Vi investerade i en del leksaker, bland annat sådana som jag kan styra på distans via en app. Och till slut BÖNADE hon att jag skulle röra henne. Vi började ha sex men hade förbud att göra det som vi gjort förut, inga gamla rutiner fick blandas in. Skickade sexiga sms och bilder under arbetsdagen för att bygga upp spänning, gav varandra instruktioner och började kommunicera kring fantasier vi hade.
Detta är nu 2 år sedan och vårt sexliv har gått från dött till glödhett. Från att aldrig haft sex utanför sovrummet så har vi gjort det i hela huset, trädgården, garaget, bilen och mer därtill. Får vara uppfinningsrik när man har barn.