Anonym (John) skrev 2024-09-19 07:21:15 följande:
Jo det förklarade jag i förra inlägget, vad syftet var. Din ovilja att vilja förstå eller din läsförståelse brister.
Vad du misstänker är inte en åsikt som måste vädras i varje hörn av internet, det är upp till var läsare att avgöra själv.
Återigen syftet, och jag har en fungerande kommunikation med min sambo, inte fru (läsförståelse?) Finns få trådar i detta forum som inte är ytterst privata, sen om det handlar om sexliv eller tankar eller känslor spelar ingen roll, dessutom är det ett anonymt inlägg för att just det, för mig är ämnet känsligt, och ibland finns det också en mening med att få skriva av sig och vädra tankar.
Att det inte utgår en tydligt definierad frågeställning i inlägget innebär inte att det inte finns ett diskussionsunderlag, som läsaren kanske själv får möjlighet att definiera utifrån sin egna situation.
Så har du inget relevant som berör ämnet i sak, förbättrar din läsförståelse eller ens försöker förstå vad syftet är så kan du gå och kapa trådar på annat forum!
Om man har en fungerande kommunikation med sin partner så behöver man inte gå online och fläka upp privata detaljer kring sitt sexliv för andra. Låter mer som du fiskar efter andra medlemmars sexhistorier.