Inlägg från: Anonym (varför) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varför)

Bor hemma trots vuxen

Anonym (Va?) skrev 2024-09-18 05:27:05 följande:
    ICA-handlaren lär ju ledsna på henne förr eller senare.
    Sköter hon jobbet när hon väl är där?

Vadå "vågar"? Det är det bästa för henne vid den här åldern. Annars kanske ännu bor kvar hos papsen när hon är 30. Har han ens tänkt den tanken, att ha henne hemma resten av livet om det vill sig illa?

Hon måste iaf betala hyra!

Nej du, avsluta detta "förhållande". Det är en sak om den nya partnern har barn. Som verkligen ÄR barn. Men denna förvuxna flickunge?
    Nej, avsluta och låt honom ha lite lilla miniwife därhemma.

Eller förbered dig på att fortsätta att vara särbo.

Är ungen hygglig mot dig?
    Vad är det som säger att hon bor kvar vid 30 år bara för att hon gör det vid 22 år?

Varför skulle man inte få sluta och börja igen på ett jobb som ofta söker tillfällig personal och är helt okej med det upplägget?

Varför ska någon annan (du?) bestämma vem som ska betala hyra eller inte i en helt annan familj? 

Är hon en mini-wife eller en förvuxen flickunge? Hur ska du ha det?

Är TS hygglig mot dottern?
  • Anonym (varför)
    Anonym (orolig) skrev 2024-09-18 11:05:04 följande:
    Hon och jag går inte alls ihop och trivs inte i varandras sällskap, varför jag ställer mig så frågande till varför hon är så ivrig med att bo kvar hos pappan där ju jag finns med år efter år? Det är ofattbart i min värld. Dessutom är detta ute på landet och inte i en stad där det finns ungdomar eller universitet etc.

Precis!! Det är stor skillnad på barn och vuxna som bor hemma!!
    Det är ditt beteende och alla dina trådar som är det mest ofattbara i den här historien.
Svar på tråden Bor hemma trots vuxen