Inlägg från: Anonym (ingen aning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingen aning)

Vill minska lusten

Men gör en undersökning hos en läkare, de kanske kan kolla hormonellt vart du står om du har brist eller överskott på något hormon och om de har något tips om ändringar i vitamintillskott eller p-piller rekommendationer osv. De kanske också känner till lusthämmande preparat de kan hjälpa till med.

För mig har min lust varierat otroligt mycket beroende på vart jag varit i livet och speciellt mitt hormonella stadie. 

Sen övriga tips: kan ju vara att inte göra saker som uppmuntrar till att du får sexuella tankar, tex. Serier med sex i osv. Försök att aldrig göra sexuella handlingar till en rutin. Jag vet tillexempel många människor som förknippar att sätta sig vid datorn bara med onani och porr. tillexempel som att äta något gott till varje gång man sätter sig i soffan. Det blir en osund förknippning. 

Är du sexberoende kanske du vill tala med en sexolog om dina vanor osv.

• Anonym (ingen aning)

Ärligt talat förstår jag inte riktigt problemet. Om du är kåt som kvinna är det väl lätt att bara onanera i två minuter, komma och sen  fortsätta vardagen ? 

Visst sex är skönt men det är onani med och det är typ ingen skillnad när det kommer till lust-släckare. Båda åstadkommer samma sak men en är snabbare och effektivare. 

Är det kärlek och närhet du behöver så kanske du kan be han vara mer gosig istället. Så slipper han känna sig som en köttbit som endast existerar eller är åtrodd för hans snopp och du slipper känna dig som en förövare som tjatar dig till sex. Win win. 

Hur tror du singlar gör om de är kåta?

Svar på tråden Vill minska lusten