Gift och inget sex!
Hade lyssnat på vad han säger och gått all in på sexiga underkläder. Se om det har effekt. Kanske även kräva att han minskar porttittande när du anstränger dig.
Hade lyssnat på vad han säger och gått all in på sexiga underkläder. Se om det har effekt. Kanske även kräva att han minskar porttittande när du anstränger dig.
Utseende spelar roll för sexuell attraktion. Har ditt utseende förändrats med tex stor vikt uppgång kan det förklara makens ointresse.
Hej!
Jag tror tyvärr att du är i en omöjlig situation. Jag har så många omkring mig som är, eller har varit, i samma situation. Gemensamt för alla är att det inte går över. De flesta hittar gnistan med någon annan efter separation.
Det går inte att framkalla lust till någon när den väl försvunnit. Man kan inte diskutera sig till attraktion när den är borta. Att välja bort porr ger väl inte heller så mycket, uppenbarligen föredrar han den.
I mitt fall ser jag onani och sex med någon som två vitt skilda saker. Det ena konkurrerar inte ut det andra.
Att den ena partnern väljer att inte kommunicera kan bero på att sex helt enkelt inte tar upp någon tid och energi för den personen. Dessutom är det svårt att berätta för någon att man inte längre är attraherad. Det har inte med utseende att göra, det är mer att man känner syskonkänsla, och då vill man inte.
Jag tror inte det hjälper att anstränga sig.
Fråga om du kan få skaffa en kk, jag har vänner med det upplägget. Förmodligen kommer han vilja ligga när han blir rädd att du är på väg bort, men det kommer lägga sig igen. Det är inget hot att du vill ha en kk, du vill ju inte att din man ska ligga med dig trots att han inte vill! Det är bara en praktisk lösning på ert problem.