• Anonym (S)

Gift och inget sex!

Hej
    jag ska fatta mig kort?
    Jag har/är gift i 11 år med min man. Vi har 2 fina barn ihop men sexlivet finns tyvärr inte och det har varit dåligt länge med det.  Jag har försökt prata med min man flera ggr men han säger att han tänder på sexiga underkläder,när jag fixar mig (klä mig snyggt). det är hans förklaring, och jag försöker men tycker inte det är värsta anledningen till inget sex. han kollar på porr och jag säger att han ska ske ska sluta med det men han säger att alla killar gör detta?
    Så problemet är att jag vill ha sex och jag saknar det sååå mycket så jag känner att jag snart vill göra det med någon som kan tillfredsställa mig? jag vet att otrohet är inte bra men jag kan inte ha det så här heller?.har ni några tips? ska man hitta en kk?

• Svar på tråden Gift och inget sex!
  • Man 78

Vet inte om jag har något bra råd kring om du ska skaffa en KK eller inte men däremot kan jag berätta att vårt sexliv var kast i år innan vi till slut skilde oss. Jag inser nu att vi skulle separerat tidigare 

• Kunniglingvist

Sexlivet är typ dött och han kollar på porr istället för att ha sex med dig? Alltså inget fel med att kolla på porr i ett förhållande men att göra det som ett substitut för ett sexliv istället för ett komplement känns ju lite sådär. Hittar han sin sexuella tillfredsställelse på annat håll varför skulle inte du? 

Finns många här med dåliga sexliv, mig inkluderat, du är inte ensam att brottas med sånt här. Att leva tillsammans länge och tappa spänningen är en sak, men att bli utbytt mot porr känns mer som ett svek. 

• Anonym (Drömmen om en kollega)

Jag har tidigare aldrig förstått folk som gått och varit otrogna, kanske för att jag har haft väldigt attraktiva och sexiga partners som har varit lätta att leva med. 

Nu har jag barn med en riktig häxa och efter att barnet kom så har sexlivet dött helt. Jag kan säga att jag tänker ofta på sex och jag saknar det.... men inte med henne.

Förstår folk som inte vill dela på sig för barnens skull men då kanske man åtminstone blir en gladare partner och framför allt förälder om man får kärlek och sex någon annanstans.

Mvh någon som ändrat uppfattning 

• Anonym (S)

Jag tänker som du. att separera men jag klarar inte av tanken att inte kunna träffa mina barn på 1 vecka (varannan vecka). har du barn? är ditt sexliv bättre idag?

• Man 78
    Anonym (S) skrev 2024-09-15 23:09:31 följande:

Jag tänker som du. att separera men jag klarar inte av tanken att inte kunna träffa mina barn på 1 vecka (varannan vecka). har du barn? är ditt sexliv bättre idag?

Gissar att det är mig du svarar? 
    Japp två barn.
    Nja, just nu är det mörkt med sexet men det har legats en del som singel. 
  • Anonym (S)
    Man 78 skrev 2024-09-15 23:12:31 följande:
    Gissar att det är mig du svarar? 
    Japp två barn.
    Nja, just nu är det mörkt med sexet men det har legats en del som singel. 
    ja det va dig jag frågade.. tråkigt hopps det blir bättre för dig. 
  • Anonym (S)
    SommarOchSolVårochBlommor skrev 2024-09-15 23:14:23 följande:

Har du gått upp i vikt? Ändrat utseende?

vad menar du med det? 
  • Anonym (O)

Sett så många trådar nu från folk som lever i ett sexlöst förhållande. Jag lever själv i ett. Och detta kanske ör en impopulär åsikt men tycker att dessa partners som inte vill ha sex är otroligt själviska. Visst om det finns en konkret anledning, man kommunicerar den med sin partner och båda anstränger sig för att hitta en lösning. Men dessa partners som helt enkelt saknar sexlust och inte har något som helst intresse av att kommunicera och ändra på det. Tror de själva att man kommer vilja stanna i en sån relation?
    Nu projicerar jag lite. Är bara så sexuellt frustrerad just nu.

• Man 78
    Anonym (S) skrev 2024-09-15 23:26:45 följande:
    ja det va dig jag frågade.. tråkigt hopps det blir bättre för dig. 
    Vi hade inte bara lite sex utan vi var inte heller kompatibla i sängen. 
    Ni har varit gifta i 11 år men var ni tillsammans länge innan? 
Svar på tråden Gift och inget sex!